Onko Repovedellä käyneitä? Siellä näyttäisi olevan useita useita upeita kohteita.
Repoveden kansallispuisto
5
195
Vastaukset
- Foxisto
Repoveden kansallispuiston suurimmat nähtävyydet ovat Olhavanvuori ja Mustalamminvuori näkötorneineen sekä legendaarinen Kirnuhuoko. Saarijärven pysäköintialueelta on noin 3 km:n matka kuuluisalle Olhavanvuorelle ja Mustalamminvuoren näkötornille sekä 2,5 km Kirnuhuokoon.
Myös riippusillan ylitys ja ketunlossi ovat kokemisen arvoisia, mutta ne tavoitat taas Lapinsalmen pysäköintialueelta.- Foxisto
Myös Lapinsalmen pysäköintialueelta pääsee Olhavanvuorelle ja Mustalamminvuoren näkötornille Kuutinkanavan ylittävää polkua, mutta matkaa on hieman enemmin kuin Saarijärven p-alueelta.
- Wyyres
Ehdottomasti Olhavanvuori ja Mustalamminvuori näkötorneineen ovat ehdottomia käyntikohteita jos Kouvolan suunnalla Repovedellä päin liikkuu. Olhavanvuori on Suomen jyrkin ja korkein täysin pystysuora seinämä. Kerrassaan huikea nähtävyys jota ei kuvien perusteella edes voisi uskoa vaan se pitää nähnä omin silmin luonnossa.
- Kesän-viima_puhaltaa
Olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä että Olhavanvuori ja Mustalamminvuori ovat ehdottomasti käymisen arvoisia kohteita. Mustalamminvuoren näkötorni on Kymeenlaakson korkein kohta.
- Intuiitio
Miksi mennä kauas kun Nuuksiossa voi kokea kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690