Millasia juttuja ootte kuulleet? Itse lukenut tämän Jani kaaron artikkelin valemuistoista ja sen lisäksi kuullut terapeuttien aseenteellisuudesta ja ennakkoluuloista.
Lestadiolaisena terapiaan?
14
245
Vastaukset
- mieluumminlääkkeet
Monet vl-ihmiset pelkäävät mennä terapiaan, heidän mielestä terapeutti ei pysty ymmärtämään heidän uskoa.
- Terapiassa
Minulle terapeutti sanoi, että eikö uskosi ole hyvin autoritaarinen, kun kerroin vl-uskota.
Sen seurauksena päätin, että käännän kaikki kivet uskostakin, kyllä se sen kestää, jos uskoni on oikeaa. Olen ollutkin hyvin monessa terapiassa sen jälkeen ja paljon olen kiviä kääntänyt elämästäni, pieniä ja paljon myös hyvin suuria. Uskoni on muuttunut enemmän sydämenuskoksi, vl-ytimestä laiteille.
Kuulemani/lukemani 'jutut' kuuluvat vaitiolovelvollisuuden piiriin, joten ei niistä sen enempää. Perusongelma on siinä, että terapiaa ei saa terveyskeskuksesta terveyskeskuksen hintaan, eikä kunta ole halukas antamaan maksusitoumusta. Olisikos tässä paikka perustaa ry:ille rahastoja terapiaa tarvitseville varattomille?
- LiianTotta
Tarkoitat varmaan hyväksikäyttörikoksia, joita vl-liikkeessä on tapahtunut paljon verrattuna valtaväestöön.
Olet ehkä hyväsydäminen hölmö, kun luulet, että SRK tai paikalliset ry:t maksaisivat terapiaa uhreille, ne eivät maksa senttiäkään näiden uhrien hyväksi. - sekakäyttäjä
LiianTotta kirjoitti:
Tarkoitat varmaan hyväksikäyttörikoksia, joita vl-liikkeessä on tapahtunut paljon verrattuna valtaväestöön.
Olet ehkä hyväsydäminen hölmö, kun luulet, että SRK tai paikalliset ry:t maksaisivat terapiaa uhreille, ne eivät maksa senttiäkään näiden uhrien hyväksi.Liike ei ole pystynyt määrittelemään, milloin käyttö on hyväksikäyttöä, milloin pahaksikäyttöä. Ovat puhujaveljet ymmällään.
- Olavi.Voittonen
jumalanterve! Tässä ei terapioita tarvita.
Hoitokokoukset riittävät hoidoksi kotisiionissamme. jumalanrauhaa. - Olavi.Voittonen
Hoitokokoukset riittävät hoidoksi kotisiionissamme. jumalanrauhaa. - Olavi.Voittonen
Hoitokokoukset riittävät hoidoksi kotisiionissamme. jumalanrauhaa. - O.VonHoitohemmo
Kylläpä Olavi innostui asiasta, hänhän onkin kova hoitomies.
- todistajasetä
Olavilta saa parhaimmat hoidot kotisiionin peräkammarissa vällyjen alla, näin ainakin on kuultu naisten kuiskivan posket hehkuen.
- Miksi_suojeli
Mikäpä siinä, jos sitä haluavat molemmat.
Huonompi juttu, kun Voittosen päällä on musta epäillysten varjo, miksi hän suojeli viimeseen asti lasten hyväksikäyttäjään, joka teki sitä jo toisessa polvessa.
- Terapeutit
tulisi noitina polttaa roviolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1143131- 122016
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371885Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4001754Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
- 131196
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049