Tyhmyys...

Ärsyttääkö teitä useinkin oma tyhmyytenne? Omalta kohdaltani voin sanoa että ajoittain ärsyttää jopa useita kertoja päivässä

18

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsähiljainen

Ei ärsytä, koska en jaa sitä muille. Pidän sen visusti poissa kaikkialta ja pyrin olemaan masentavan platoninen.

• Ärsyttää, toisinaan ihan saatanasti. Oikeastaan enemmän kuin mikään muu asia.

On vain hyväksyttävä fakta, että oman tyhmyytensä tunnistaminen ja tunnustaminen ovat välttämättömiä askelia tiellä eroon tyhmyydestään. Kyseessä on elämänpituinen matka, joka tuskin tulee päättymään hyvin, mutta yrittämättä ei ole kukaan koskaan voittanut. 😀

• Juu, usein tulee tehtyä samoja tyhmyyksiä aina vaan

• nomelkein

Olen matemaattisloogisesti huippuälykäs. Jos omaisin enemmän luovuutta, ehkä voisin tehdä sillä älyllä jotain suurempaakin.

• En.ole.viisastunut.vielä

Tiedä siitä ärsytyksestä, mutta joskus kyllä harmittaa. Olenkin kyllä oppinut olemaan välittämättä siitä, koska ei se tyhmyyteni siitä parane.
      Oman tyhmyyteni takia kuolinkin alle sata vuotta sitten jotain 3-4 -vuotiaana. Parin vuoden päästä tulevat nekin kirkonkirjat julkisiksi ja ehkä löydän etunimeni ja silloisten vanhempieni nimet. Sukunimeni oletan tietäväni jo nyt.

• vaikea_läksy

Mielenkiintoista, koska vähän samoja kokemuksia, tavallaan uskon karmaan.
        Kuvittelin olevani älykäs, kunnes ymmärsin olevani erittäin yksinkertainen.
        Tehtäväni tässä elämässä on nöyrtyä ja oppia auttamaan muita.

• kerrolisäää

Vau. Miten oot tällaista päätellyt?

• En.ole.viisastunut.vielä

Muisti se vain joskus palailee. Ja sitten tunnistaa paikkoja ja muistaa senkin, millainen elämä luvattiin. Ja kun vertaa, niin palaset sopii yhteen. Karmalla on suomalainenkin nimi: kosto.

• aitoriitta

Kyllä ärsyttää.

• Ei kai mitään jännämies tyhmyyksiä?

• Alati

Alati.

• Kyllä. En tunne juuri mitään ärsyttävämpää kuin tuntea itsensä tyhmäksi. Mutta somessa ajautuu tuon tuosta väittelyihin, jossa jossain vaiheessa vastaan tulee itseä viisaampi ja/tai paremmin argumentoiva ihminen. Toisaalta hyvähän se on, että ihminen huomaa omat tiedolliset puutteensa että on mahdollisuus kehittyä. Enemmän vaan pitäisi lukea kirjallisuutta elämän joka osa-alueelta, että keskustelutaidot kehittyisivät, mutta nykyään tuppaa olemaan niin lyhytjänteinen, mikä taas johtuu ainakin osittain liiallisesta älypuhelimen käytöstä.

• Minusta sinä olet mahtava kun kehität itseäsi.

• EdesUnissa

Erityisesti niinä viikkoina, kun ajan useamman kerran samaan nopeusvalvonta kameraan.

• Teräväkynä

Ei vaan toisten tyhmyys. Esim. pomoni
      Kuinka monta ehdotusta olenkaan tuonut esille jotka parantaisi asemaamme alallamme vallitsevassa kilpailussa. Pomo tyrmää heti ehdotukseni ja tuo ne parin viikon päästä omina ideoinaan. Porukka osaa nauraa sille jo!

• Ei mua ärsytä. Olen jo niin sinut tyhmyyteni kanssa, ollut siitä saakka kun hyväksyin että mun käsityskykyni on laaja, joskin myös rajallinen.

Ei sitä oikeen semmosesta auta hermostua. Parhaansa tekee, muuta ei voi. ☺️

• Tai sanotaanko täsmällisemmin, että pärjään tällä kapasiteetilla mitä mulla on. Niin en osaa enempää kaivata.

"Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku."

" Tiedostan tyhmyyteni, en vain välitä siitä niin kauan, kun se ei elämää haittaa." - LZ

• Ainut mikä ärsyttää virheet, en taas koe itseäni tyhmäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe