En pysty kirjautumaan treffeille nyt 31.5 ja kello on noin 10
Kun yrittää kirjautua niin ei vaan kirjaudu. Miten teillä muilla?
Toimiiko Suomi 24 Treffit nyt?
15
1031
Vastaukset
- Huohhuoh
Ei toimi ei
- Närkästynyt
Eipä toimi ei...
Sama täällä. Piti kirjautua sata kertaa, eikä sittenkään päässyt läpi. Ja nyt en pääse edes s-postiini, joka on nyt tosi tärkeä. Täällä on taas varmaan joku kesälomittaja tai vastaava, joka vaan nukkuu, eikä anna muiden päästä läpi.......jotain outoo on nyt tekeillä täällä.
- yks
ei toimi usein ongelmia mistä sitten johtuukaan
- Takkutukka
Kirjautumaan pystyin, poistuminen takkusi. Kommentit joskus toimii, usein ei.
- klikok
toimii 16 jälkeen
Joo kyllä minulla
Kyllä kyllä
- Tavallinen-tapaus
Ei se ole koskaan toiminut jos olet mies. Naiset ei koskaan vastaa mitään koska ovat todella nirsoja.
Tavis naiset vaatii top 10 miehiä joten suurin osa on liian rumia naisille. - roskaPostiiii
Ruotsalaisten systeemi joten kuka olettaa toimivuuteen ? Ei kukaan eivät edes itse.
Pe-iltana toimi normaalisti. Kunnes päivitin profiilitekstini. Tuli hilpeä ilmoitus:
"Käyttäjätilisi on jäädytetty asiattoman sisällön vuoksi. Saat profiilisi taas käyttöön siivoamalla asiattoman sisällön ja ottamalla tämän jälkeen yhteyttä ylläpitoon: treffipalaute@s24.fi. Otsikoi viesti: Suomi24 Treffit ..."
Tämä tapahtui vähän sen jälkeen, kun olin saanut ensimmäisen kontaktin lupaavan tuntuiseen naiseen. Nyt harmittaa todella paljon!!!
Ainoa asiattomuus, mitä nyt voi normi ihminen kuvitella, että käytin kulunutta sanontaa "perse" edellä puuhun". Aaargh.Ei toimi.Ärsyttävää!
- Kingstons
Ei toimnut eilis iltana. Tänään toimii muuten, mutta viestisivu ei aukea vaan ilmoittaa virhettä. Ärsyttää. Näen, että on illan aikana tullut viestejä, mutta en pääse lukemaan. Hyvää palvelua plusjäsenyyden maksaneelle asiakkaalle.
- ToivottastiOngelmaPois
Onko suomi24 treffeissä viestien ja flirttien lähetyksissä jotain vikana ja ongelmaa, kun en saa koskaan naisilta vastausta?
- Saamatoin
Nähtävästi on, koska minäkään en saa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854