Toimiiko Suomi 24 Treffit nyt?

toimiivaiei

En pysty kirjautumaan treffeille nyt 31.5 ja kello on noin 10

Kun yrittää kirjautua niin ei vaan kirjaudu. Miten teillä muilla?

15

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huohhuoh

Ei toimi ei

• Närkästynyt

Eipä toimi ei...

• Sama täällä. Piti kirjautua sata kertaa, eikä sittenkään päässyt läpi. Ja nyt en pääse edes s-postiini, joka on nyt tosi tärkeä. Täällä on taas varmaan joku kesälomittaja tai vastaava, joka vaan nukkuu, eikä anna muiden päästä läpi.......jotain outoo on nyt tekeillä täällä.

• yks

ei toimi usein ongelmia mistä sitten johtuukaan

• Takkutukka

Kirjautumaan pystyin, poistuminen takkusi. Kommentit joskus toimii, usein ei.

• klikok

toimii 16 jälkeen

• Joo kyllä minulla

• Kyllä kyllä

• Tavallinen-tapaus

Ei se ole koskaan toiminut jos olet mies. Naiset ei koskaan vastaa mitään koska ovat todella nirsoja.
      Tavis naiset vaatii top 10 miehiä joten suurin osa on liian rumia naisille.

• roskaPostiiii

Ruotsalaisten systeemi joten kuka olettaa toimivuuteen ? Ei kukaan eivät edes itse.

• Pe-iltana toimi normaalisti. Kunnes päivitin profiilitekstini. Tuli hilpeä ilmoitus:
      "Käyttäjätilisi on jäädytetty asiattoman sisällön vuoksi. Saat profiilisi taas käyttöön siivoamalla asiattoman sisällön ja ottamalla tämän jälkeen yhteyttä ylläpitoon: treffipalaute@s24.fi. Otsikoi viesti: Suomi24 Treffit ..."
      Tämä tapahtui vähän sen jälkeen, kun olin saanut ensimmäisen kontaktin lupaavan tuntuiseen naiseen. Nyt harmittaa todella paljon!!!
      Ainoa asiattomuus, mitä nyt voi normi ihminen kuvitella, että käytin kulunutta sanontaa "perse" edellä puuhun". Aaargh.

• Ei toimi.Ärsyttävää!

• Kingstons

Ei toimnut eilis iltana. Tänään toimii muuten, mutta viestisivu ei aukea vaan ilmoittaa virhettä. Ärsyttää. Näen, että on illan aikana tullut viestejä, mutta en pääse lukemaan. Hyvää palvelua plusjäsenyyden maksaneelle asiakkaalle.

• ToivottastiOngelmaPois

Onko suomi24 treffeissä viestien ja flirttien lähetyksissä jotain vikana ja ongelmaa, kun en saa koskaan naisilta vastausta?

• Saamatoin

Nähtävästi on, koska minäkään en saa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6345
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      643
      2641
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1133
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      83
      1114
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1078
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      299
      1076
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      84
      1055
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66