olettaa ateistien haluavan maailmankaikkeuden, missä olisi Jumala.
Onko perustavaa laatua
11
151
Vastaukset
- hevonpaskabingo
Jonkun sanoessa "perustavaa laatua" huudetaan siihen "hevon paskaa".
- hyvähkökysymys
Miksi huudat Sutta eli Luterilaisuuta paikalle? Oletkos Luterilaani eli LIar? :D
- Bullshits
hyvähkökysymys kirjoitti:
Miksi huudat Sutta eli Luterilaisuuta paikalle? Oletkos Luterilaani eli LIar? :D
"Bingo"! sitähän sää kysyit
- hyvähkökysymys
Jumala kiehuu kattilassani, tein Hänestä lounaan, sitähän kristityt haluavat
- AteistiVaan
Diktatuurit ovat aina pelottavia, mutta jos Jumala on absoluuttisen hyvä ja poistaa kaikki sodat, sairaudet ja nälänhädän, niin tottakai tuollainen Jumala olisi tervetullut!
Olisihan se hauska nähdä oikean jumalan ilmestyessä kristinuskonharhaisten kauhu kun heidän epäjumalanpalveluksensa paljastuu.
Ainakin oletus on perusteeton, liekö sitten perustavaa laatua.
- hyiihelvetti
Miksi minä haluan jumalan, sehän on parrakas mies.
- NytMeniVaihtoon
Vaihdetaan iäkkääksi käynyt, kärttyisä ja kulahtanut jumaluus yhteen tai useampaan kauniiseen ja auliiseen jumalattareen.
- hyvähkövastaus
Jumala olisi sikäli hyvä olla olemassa, että silloin uskovaiset eivät olisi pehmeitä puhuvia huijareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029