Mulla kaasari luupää autoryypyllä. Ongelma: ryyppyläppä menee kylmänä kiinni niin, että kone meinaa tukehtua-> ryyppy ei toimi kunnolla. Tuossa pitäisi varmaan olla jokin kevennyssysteemi tai joku, jolla läppä hieman raottuisi. Ainakin, kun läppää raottaa, niin kierrokset nousevat ja ryyppy toimii oikein.
Milläs tuon saa korjattua tuon homman? Ajattelin, että läpän voisi yrittää säätää jotenkin niin, että se ei ikinä menisikään kokonaan kiinni-> auto ei tukehtuisi. Kertokaas, että mitä kannattaa tehdä.
Klassikko: automaattiryyppy
5
716
Vastaukset
- Mr Nissan
Säädä vähän rikastimenlämmittimen koteloa että rikastin menee vähemmän päälle. Se musta bakeliittikoppa kolmella ruuvilla.
- täytyy
löysätä vähän. Vaan eipä se jousi kyllä kauheena silti anna periksi... Olisko joku muu keino vielä?
- sutokusuto
täytyy kirjoitti:
löysätä vähän. Vaan eipä se jousi kyllä kauheena silti anna periksi... Olisko joku muu keino vielä?
löysätä kun sitä kääntää jos ryypyn sisällä kaikki ok... Vuosien myötä se yleensä heltyy,niin että joutuu säätää kireämmälle->ei muuten mene päälle ollenkaa!
Siinon varmaan vivusto tai akselit ryytyneet, rasvausta ja liikuttelua niin eiköhän tuo läppäkin ala toimimaan nöyrästi.Parhaiten tuo onistuisi työpöydällä.
- Juupaseipäs
...siinä ole jokin rajoitinruuvi/toppari, mitä vasten sen pitäisi pysähtyä? Tai sitten tanko jouselta läpälle pitäisi olla säädettävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959