Oon tosiaan 15v poika just alkanu murrosikä painaa jotenki koko ajan päälle menneisyyden tapahtumat... Esim kun olin 8v niin äiti oli vihaissaan välillä että haluisi nirhata minut yms. yms.
Ei nyt kuitenkaan tehnyt mitään. Tuntuu että nämä tapahtumat on vasta viime aikoina alkanut tulemaan mieleen koko ajan ja aiheuttamaan pientä surua siellä kun täällä. Miten nää nyt alkoi just painamaan mieltä?
Alkanut vaivaamaan tapahtunut murrosiän alettua
brandon9
3
674
Vastaukset
- 13v-tyttö
Itellä sama ongelma ja haluisin kans tietää mistä johtuu
- Kylläsesiitä
Murrosikäisen henkinen ajatusmaailma kehittyy kovaa vauhtia ja nyt olet vasta nyt alkanut tajuamaan, että äitisi on sanonut erittäin rumasti ja siksi se sinun mieltäsi painaa. Tuo on ihan normaalia ja selvä merkki, että murrosikäsi alkoi. Kannattaa puhua jonkun kanssa asiasta, kyllä minuakin vaivaisi.
- Koulukuramoottorille
Jollekin vaan puhumaan ps en muista mikä se oli oikeesti se kura moottori toi on vaan joku pilasana siit mut kyl sä varmasti tajuat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774