Hygienia hukassa

Kaivinkone68

Laitakarin jäätelökioskilta ostin joku päivä jäätelön ja täytyy sanoa että oikein puistatti kun joku nuori nainen rasvaisen etutukkansa kanssa lappasi jäätelöä minulle. Suihkussa voisi käydä joka toinen päivä kun on tuollaisessa työssä. Muuten palvelu oli kyllä ihan hyvää.

10

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tötteröpää

Höpö höpö. Ei ole totta. Ilkeyttä vain.

• Volvomies

Hattu päähän ja hygieenia passi näkyviin. Tarkastaja tulee.

• Järkipäähän

Itse olen työskennellyt monta kesää jäätelö työtekijänä ja kokemuksesta voin kertoa että kopin lämpötila voi nousta kuumana päivänä jopa 30 asteeseen. Tuskinpa kenenkään hiukset siinä lämpötilassa hirveän fresheinä pysyvät joten se ei kerro automaattisesti huonosta hygieniasta. Asia häiritsee sinua varmaan aika paljon kun siitä tännekkin kirjoitat joten mielummin ottaisit yhteyttä kioskin omistajaan etkä tulisi anonyymisti kitisemään tänne. Jatkossa jos jonkun myyjän ulkonäkö sinua niin paljon häiritsee että siitä pitää tulla avautumaan suomi24 keskustelupalstalle kannattaa jättää sitten kokonaan ne jäätelöt ostamatta. Toivottavasti tämä "nuori nainen" ei tätä tule lukemaan koska sen verran itsetuntoa romuttavaa tekstiä kirjoitit.

• Saleale

Ostin salesta suklaapuikon. Sillä oli varmaan syntymäpäivät juuri olleet. Koska se oli paperin ohut ja jäähilettä sekä sitkeää kermaa. Oli oletettavadti useaan kertaan sulatettu. Mutta olihan se halpa ja kyllä siinä nahkeassa taikinassa vaniljajäätelön maku oli. Siitä pisteet.

• Tyhjentäkääse

Pursuava roskis kioski sisäl ei ol kyl kiva näky.

• Kohtelias

Olisit tarjonnut nuorelle tytölle apua roskiksen tyhjennyksessä.

• Vieläoppivat

Hän saattoi olls myös kohtelias nuori mies. Eiköhän roskisasioissa ohjaaminen kuulu johdolle;)

• Matonpesijä

Hinnasto ikkunassa oli epäsiisti.

• Ihmettelijä

Kylläpäs maailmaan mahtuu ruikuttajia, taitaa kotona olla kaikki hyvin?

• Mökkiläiset

Voihan sitä palautteesta ottaa opiksikin. Jos alkaa ravintolayrittäjäksi, niin kannattaa todella panostaa myös ulkoiseen olemukseen ja ympäristöön ja mainontaan ja pitää luvatusta kiinni. Onni ja Paatpub hoitaneet hyvin nuo asiat alusta saakka. Toivotaan kaikille kuitenkin onnea ja menestystä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31