Mulla on vähän äänenmurros alkanu tulemaan ja tytöt alkanu kiinnostamaan. Pari finniä naamalla ja vanhemmat tuntuu ärsyttäviltä joskus. Joten onko mulla murrosikä alkanu vai ei? Haluisin tietää.
Onko mulla murrosikä alkanu?
5
785
Vastaukset
Muuten oon 11 vuotias
- Lollol
No siis jos sulla äänenmurros on alkanut, niin kyllähän se murrosikä on jo ovella :D
- Miss19
Mee Googlaa!
- Poika14v
Äänenmurros alkaa murrosiän alun jälkeen?
Ainakin itsellä oli ainakin näin. - pitkätukka-68
Onhan se selvästi alkanut.
Finnit mua tietty vähän ärsytti (ei ne onneksi tyttöjä pahemmin haitannut), mut mua nolotti murrosiässä ehkä eniten kun puhuin, niin tuli niitä kiekaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764