Mahtaako palvelu parantua?
Paikkakunnat Laitakarin Messi myyty?
8
1247
Vastaukset
- Messilionel
No ei se ainakaan huonontua voi
- Ei.kai.pe
Ja ostaja on ? Kuka mahtaa olla seuraava yrittäjä.
- Toivotaanparasta
Grönroos Päivi. Lukee Messin nettisivuilla.
- Jeah
Hieno juttu kun tulee muualta kuin luvialta, nyt saa hölmeen naulata suulin ovet kiinni.
- baaripuuri
Uusi yrittäjä pitänyt ainakin Virroilla muistaakseni Baarbuuri -nimistä paikkaa.
- puhutaantotta
Onnea uudelle yrittäjälle . Kyllä Messistä kannattavan paikan saa , raha on kyllä tehtävä kesäkuukausien aikana ei siellä talvella paljon mitään tapahdu .
- Omatkahvit
Totta eka kommentti! Ei todellakaan, mitenkään, voi palvelu enää huonommaksi mennä. Olen jo viiden vuoden ajan Laitsussa käydessäni ohittanut Messin käymättä edes jätskiä hakemassa. Omin kahvein olen piknikillä ollut, ja hyvällä mielellä aina lähtenyt pois. Ei yhtään hapannaamaa ole muualla näkynyt.
- Aikansa.kutakin
Oikeaan aikaan osti paikan, nyt kun ruvetaan kehittämään laitakaria niin pitäähän siellä olla kunnon ravintola, eikä mitään juotto suulia. Vieläkö kun saataisiin uusi pitäjä saunalle, törkeet hinnan on mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745