Eilen tuli postista vibramuna. Siis sellainen kananmunan muotoinen värisytin. Virittelin sitä vähän taipuisalla muoviputkella, että sain työnnettyä sen sigmasuolen alkuun asti. Tämä alkuilta menikin taas sellaisissa sfääreissä, että ajantaju katosi ja voi jumaleissön että tulee eläimellisiä orkkuja suolen perukoilta. Kannattaa kokeilla, jos haluaa kokea jotain uutta. Joskus voi mennä pitkäänkin, ennen kuin alkaa tuntua, mutta odotus palkitaan. Orkkuja voi tulla kymmeniä lähes peräkkäin. Se on välillä vähän outoakin, kun vatsalihakset jännittyy rytmikkäästi itsestään ja suolikin sykkii. Ja sitten jos siemenet lentää, niin kannattaa varautua joskus outoihinkin tuntemuksiin. Multa lensi kaksi kertaa ilman orkkua. Silti se pistää kouristamaan ja ähkimään, kun se on niin voimakas tunne.
Lisää suolikivaa
5
961
Vastaukset
- anus
tiedän mistä puhut. ei kylläkään ole värinää, vaan dildo 24cm 7cm-6.5cm. peppu orgasmi on huippu.
- Hyihelvata
Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees paskakorven Antti
- Tyttöystävätykkäs
Kun työnsin vibramunan kakkoseen ja panin ykköseen :)
Paniessa kokopillu tärisi- Tyttöystävätykkäs
Tänään kun tulin töitä kotiin niin ekas kysyin missä muna on hymyili takas ja jatkoi imurointia :)
Hei nimimerkki Gggyyyu!
Tietenkin hän niin teki kun sinä olet innokkaasti hänet moisen toiminnan pariin johdattanut. Kuka nyt ei noin viisaan henkilön neuvoja ottaisi vastaan. Olethan sinä ottanut jo sellaisen toimen itsellesi seksivinkkien jakamisesta, että olisi todella hölmöä olla uskomatta sinua. Olisipa sinulla jonkinlainen vastaanotto. Olisi ihanaa kuulla tarinoita kauhailun historiasta. Voisit esitellä kauhakokoelmaasi ja kertoa ensimmäisestä kerrastasi. Tietenkin toisin sinulle myös useamman tuliaisen ja voisit vaikka pitää minulle niiden kanssa pienen opastavan esityksen. Ikävä kyllä tämä kaikki taitaa jäädä haaveeksi, mutta ainahan sitä saa unelmoida. Eihän sitä tiedä vaikka joskus sattumalta kohtaisimmekin. Jestas sitä mielikuvaa. Minä astelisin jonkin satunnaisen uimahallin saunaan ja siellä sinä hekumallinen ilme kasvoiltasi paistaen loikoilisit lauteilla löylykauha anuksestasi törröttäen. Oi, se olisi ihanaa.
Ihanaa kesän jatkoa sinulle ja muistahan olla saunassa varovainen vaikka kuinka himokkaalla päällä olisitkin. Niin ja jos yhteisellä kauhalla leikit, niin muista pestä se leikkihetkesi jälkeen.
PS: Olet nero.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081