että saa kauniin ja nuoren naisen? Olen tässä työttömänä viihtynyt ja töihin pitäisi muka mennä mutta ihan turhaan en oravanpyörään aio hypätä. Paljonko pitäisi siis tälläisen kolmekymppisen miehen tienata että saisi noin kymmenen vuotta nuoremman tytön? Ainakaan mitkään varastomiehen tai vastaavan duunarin tienestit eivät riitä kuin rumaan yhäriin......
Paljonko pitää tienata
10
196
Vastaukset
- mies--
Kaverini ei tienaa mitään ja sillä oli hoikka kaunis nainen. Erosivat just 10 vuoden suhteesta, yksi lapsi tekivät.
Mitäs noi aikakoneet nykyään maksaa..
Ihan sama mitä tienaat, se nainen kuitenkin hupuloi menemään enemmän. En sano tätä katkerana, vaan helvetin katkerana.
- Ihme_ja_kumma
Luultavasti ei tarvitse tienata mitään. Kun opiskelin Jyväskylän yliopistossa 1976-1982, naisten suosiossa olivat köyhät ja ryyppäämiseen taipuvaiset äijät. Monille naisille oli kauhistus, jos mies oli varakkaasta kodista ja raitis.
- nyt.on.nyt
Sellaisia naisia on varmaan ollutkin enemmän 40 vuotta sitten jotka eivät ole resurssien ja statuksen perässä juosseet. Nykyisin niitä ei enää Suomessa montaa ole.
- näinon
nyt.on.nyt kirjoitti:
Sellaisia naisia on varmaan ollutkin enemmän 40 vuotta sitten jotka eivät ole resurssien ja statuksen perässä juosseet. Nykyisin niitä ei enää Suomessa montaa ole.
Se ongeeneissä selaisia naisia on aina ollut ja tulee olemaan. biologinen juttu
- Tunnistaa
Oletko jonkun yhärin lapsen isä?
- Eikäkiroilla
Hämmentää pataa vaan kuten röllilaaksossa. Aika kuluu syödessä ja syvällisiä vaihdellessa.
- EdesUnissa
Siis naisethan ovat kuin viini. Mitä vanhempi sen kalliimpi. Alle 25 naiset ei maksa juuri mitään, niiden ylläpitoon on varaa joka jätkällä.
Sitten 25 ikävuoden jälkeen niille muodostuu vuosi vuodelta kalliimpi maku, joka kääntyy taas laskuun suunnilleen 40 vuoden iässä. 50 vuotias maksaa kuitenkin vielä yhtä paljon kuin 30 v, ja vasta 60 vuotiaana nainen on yhtä edullinen kuin 20-vuotias. - wetjwethehehwehweh
Se riippuu siitä miten rahansa käyttää, pihi ätmi ei saa vaikka olisi monimiljonääri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796