Kotona ei enää saa...en ole mikään susi ruma, tiedän sen itsekin. Ikäähän on jo kohta 40, omaa ukkoa ei enää kiinnosta palaneen puupennin verataa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen. Turhauttaa, kun on suoraan sanottuna pillu märkänä useasti, mutta kotona edes turha enää yrittää....
40 v nainen haluaa munaa
11
1040
Vastaukset
- Miehel
Hei mistä päin oot, täällä ois 33v mies
mä voin tulla painaa. olis vaihtelua itellekkin
- minä50
Moi laita viestiä niin katsotaan onnistuuko TXT 0465605268 tai soita
Missäpäin olet ? laita viestiä kuljeksinko@gmail.com
- Rivax
Minä olen 28 vuotias erittäin kiimainen mies joka kyllä rakastaa seksiä yli kaiken mutten saa sitä nyt itsekkään
- Rivax
Olisi kiva saada sinulta joku kuva että näen minkälainen kaunotar on kyseessä eihän siis ulkonäkö tärkeintä ole vaan luonne ;)
- täältämätuun
Oliko hetken mielijohteesta kirjoiteltu vai vieläkö kelpaisi muna!?
- Nuoriiii
Laita viestiä antsanoma1@gmail.com
22 vuotias mies Vantaalta. Tän nimen alla sähköposti toimii jos kiinnostaa.
Moi täällä olisi lihaksikas 51v mies Lahdesta. Huolehtisin varmasti että saisit orgasmeja. En vaan nopeasti tökkäis ja moikka.
xman@luukku.com- Kikkeliskok
Suosittelen laatimaan ilmoituksen jonnekin järkevään treffipalveluun. Kerro selkeästi mitä olet hakemassa. Voin veikata, että voit laittaa kriteerit aika tiukalle, koska ylitarjonta vastaavassa tilanteessa olevista miehistä on huima. Sitten vain kokemaan verkkoja ja kokeilemaan mikä on sopiva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959