Täällä englannissa liikkuu

vaihtooppilas.lontoossa

tornihuhu että jos Fernando Alonso lopettaa formulauransa tai Stoffel Vandroone jatkaa alisuorittamista, McLaren on tehnyt alustavan tarjouksen ensi vuodesta Mace Porarille joka ajoi Indy500 kilpailussa huikeasti neljänneksi vaikka kyseessä oli hänen ensimmäinen kisa ja lähtöruutu oli kuudes. Mielenkiintoista nähdä mihin ratkaisuun alamäessä rämpivä talli päätyy.

4

1441

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UltimateRacer

Vaihtaisivat tuon McLarenin toimarin ensimmäiseksi. Sikasilmä-Zac on tehnyt aika surkeita ratkaisuja henkilöstöpuolellakin. TJ:nä olisi hyvä olla joku, joka edes vähän ymmärtäisi lajia, ihmisten johtamista ja moottoriurheilua yleensäkin.

Tallilta meni hermot Hondan kanssa. Harmi, juttu kun ei kärsivällisyys riittänyt. Hondan kehitystyö on jatkuvaa ja uudet päivitykset ovat oikeasti päivityksiä jotka parantavat suorituskykyä toisin kuin Renaultilla.

Toro Rosso tekee tänä vuonna yhteistyötä Hondan kanssa ennen kuin yhteistyö alkaa ensi vuonna Red Bullin kanssa. Se tulee tuottamaan vielä useita mestaruuksia. Red Bull saa tehdastiimin aseman, toisin kuin Renaultilla.

Mobil on tehnyt Renault’n kanssa hienoa työtä, mutta heidän pääsynsä testipenkkiin on ollut rajoitetumpaa, koska moottoria on kehitetty Castrol-valmistajan poltto- ja voiteluaineille. Hondan tarjoaa Mobilille paljon enemmän vapauksia kehitystyöhönsä, jolloin he voivat vaikuttaa myös moottorin suunnitteluun.

McLaren teki emämunauksen tälle kaudelle vaihtamalla moottoritoimittajan tehottomiin ja epäluotettaviin Renault-moottoreihin. Lisäksi ovat vielä asiakastallina Renault-tehdastiimin varjossa. Pääosa kehitystyöstä tehdään Renault-emätallin hyväksi.

• Jopas musta nyt huhutaan. Sanotaan näin että tämä yllättävänkin hyvin sujunut Indy500 visiitti sekä Penetrators Teamin 3. sija Le Mans 24h kisassa on kyllä poikinut tarjouksia suunnasta jos toisesta. Tällä hetkellä mulla ei ole ensi vuodeksi muuta työsopimusta kuin hommia Penetratorsilla sekä remppahommia T:mi Höyläys ja Kairaus Marco Porari:lla. Niin ja ajopaikka Indyssä samalla kaavalla kuin tänä vuonna elikkä Ed Carpenter Racing In Associate With Penetrators MC Finland -tiimissä. Lyhyesti sanottuna ajan mattamustaa penis-Chevyä :)))))))))

• Joko muuten se Bickyn poika kävi OIKEAN isänsä, eli Bickyn kanssa siellä autokaupoilla?? Ajattelin että varmasti se OIKEAN isän ostama auto on hänelle mieleisempi, kun joku Timpan ostama Fabia, Nissan Micra tai Ford Fiesta:)))))))))))))))))))))))))))

Sulla taitaa olla Make ihan hyvät remonttimiehen taidot, niin ei varmaan tarvitse siellä kerhotiloillakaan olla heti remonttifirmoista apua soittelemassa, jos löytyy osaava mies jo oman kerhon sisäpiiristä.

• DarkFear kirjoitti:

Joko muuten se Bickyn poika kävi OIKEAN isänsä, eli Bickyn kanssa siellä autokaupoilla?? Ajattelin että varmasti se OIKEAN isän ostama auto on hänelle mieleisempi, kun joku Timpan ostama Fabia, Nissan Micra tai Ford Fiesta:)))))))))))))))))))))))))))

Sulla taitaa olla Make ihan hyvät remonttimiehen taidot, niin ei varmaan tarvitse siellä kerhotiloillakaan olla heti remonttifirmoista apua soittelemassa, jos löytyy osaava mies jo oman kerhon sisäpiiristä.

Ei se Bicky junnu ole ihan vielä 18, mutta ilmeisesti OIKEAN faijansa kanssa ovat päätyneet valintaan Chrysler 300C. Tässä heinäkuun aikana tämä sälli saanee kortin ja lähiviikkoina poika ja hänen OIKEA faijansa käyvät autokaupoilla :))))))))))))

Niin olishan se kyllä aika noloa jos itse tatuoitukaluisen penetraattorin poika ajaisi jollain Fiestalla ja miettisi CO2-päästöjä autonvalinnassa :)))))))))

Jep mähän alunperin remontoin Penetrators MC:n kerhotilat ja kun tuli ohimennen puheeksi että mulla on kontakteja roinaamispiireissä niin sen myötä etenin aika nopeasti kerhon jäseneksi. Ei tästä sen enempää :)))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe