Pitäisi muistaa useammin tehdä jauhelihakeittoa ja muita samanlaisia ruokia. Aaa rahalle vastinetta ja mahan täyteen vaikka joutuisi ison pakastepussin ostamaan keittokasviksia lisäksi.
Kovat on hinnat ruokakaupoissa jos ostaa leipää, lihoja, kalaa, eineksiä, juustoja, leikkeleitä, maitotuotteita jogurtteja, mehuja, kaloja. Jopa puolen ero joihinkin euroopan muihin maihin. Täällä kun on niitä 3,99eur hintoja niin sama on 1.99eur toisessa maassa.
Kyllä on pienituloiset ja tukien avulla elävät varmasti tiukilla. Kauppaan kun menee niin 20eur saa niin vähän edellämainittuja.
Ruoan alv pitäisi poistaa nopeasti, säästyvä raha menee käyttöön tärkeään asiaan.
Kalliiksi tulee einesten, lihojen, leipien käyttö
ruokakallista
1
334
Vastaukset
- Näinon
Olet ihan oikeassa, kyllä ruuanlaitto itse kannattaa! On huomattavasti halvempaa, ravitsevampaa, ja paremman makuista, kuin mitkään einekset!
Näin kesällä ei kannata edes noita pakastevihanneksia ostaa, kun tuoreet vihannekset ja juurekset ovat sesongissa. Itse keitin ison kattilallisen kaali-jauhelihakeittoa, josta 4 hengen perhe söi 2 päivää ja minulle ja miehelleni jäi vielä töihin evääksikin. Kaali, porkkanat, perunat ja sipuli eivät montaa euroa maksaneet, jauhelihasta ja liemikuutioista tuli pikkusen lisää. Ja hyvää oli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774