Moro Euralaiset! Mites sujuu? Paikkoja poltetaan ja futiskenttii sotketaan. Tämä on vasta alkua! Teidän kylässä kun ei muuta tekemistä ole kun vetää kamaa, joka taas poikii tämmöisiä hienoja harrastuksia. Mitäs olette aikoneet tehdä kokoajan lisääntyvän huumeiden vetämisen suhteen? Eura - Suomen Chicago!
hUUme !!!!
7
523
Vastaukset
- punainenkoulu
Nämä kyseiset vandaalit ovat niin vajaita etteivät edes tarvitse Kamaa.
- Yliannostus-kaikille
Noita perkeleen uumeveikkoja on kyl kylä täynnä..
- spurguhuora
MÄ MUISTAN SEN TALVISEN AAMUPÄIVÄN AINA, SUN SUKULAISET SANO, ETTÄ ”SIINÄ NYT NE NISTIT ON” EIVÄT KÄTELLEET EIVÄTKÄ SANONEET PÄIVÄÄ, JA KUN KATSOIN KOHTI, HE KÄÄNSIVÄT KATSEENSA POIS.
ENKÄ MÄ OSANNU KU SURUUNI JUODA ENHÄN MÄ OSANNU KU NARKATA JA JUODA EIKÄ OLLU RAHAA EDES KUKKII TUODA KU NEKIN TAISIN JUODA PATEETTISEN ELÄMÄNI SOKERI JA SUOLA, NARKATA JA JUODA – NARKATA JA KUOLLA. - OPELonPOPP
Taas nist ajeli ooppelin metsikköön nikkaris. Monesko kerta oli jo tollakin ukolla kun kamapäissään kortitta mettään ajeli.
- Salaliittoo
Eikö huumekytät saa välitystä kuriin, paratiisissa?
- Nappiottaa
Sais porukoines häipyy, vanhemmat kans, ku mahdollistaa sinisimäsyydellään tään kaiken... mahto olla kiukaiste k kaupas, ei olis eka kerta..
- SKoikkeli
Muutama tunti ennen K ryöstöö se auton mettään ajo, olis kai siinä ajas jo keikalle kerinnykkin. viimeks pikkuNistiMik** kanssa siel kirvestä heilutteli
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709