Mikähän siinä, että broilerin jauhelihaa ei tahdo saada sittten millään enää mistään kaupasta ei varsinkaan pirkka broilerin jauhelihaa. Olen nyt kuukausia joutunut pettymään kerta toisensa jälkeen tyhjiin broilerin jauheliha hyllyihin. Joskus hyvällä säkällä saattaa saada, mutta todella harvoin.
Broilerin jauheliha PULA
3
133
Vastaukset
- DIY-jauhaja
Miksi et jauha itse? En ole koskaan ostanut siipikarjasta tehtyä jauhelihaa, mutta jos sellaista tarvitsisin, niin ostaisin tarjouksesta koipireisiä ja jauhaisin ne luineen päivineen. Luut tuovat jauhelihaan napakkuutta ja niistä saa tärkeitä hivenaineita.
- kjoiöeor
Jos ei se ole mennyt kaupaksi, niin valmistaja ei enää valmista sitä niin paljoa. Jossain vaiheessa muistan, että broilerin jauhelihaa oli koko ajan tarjouksessa kauppojen kylmälaarit pullollaan, eli ilmeisesti ihmiset eivät niitä kauheasti innostuneet ostamaan. Enpä innostunut itsekään.
- jauhelihaaollapitaa
kerroppa paikkakunta ja kauppa missä aina loppu? yritän tehdä asialle jotain:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774