POLIISI TIEDOTUS ONTUU

pelkoapelkoa

MIKSEI POLIISI VOI TODA JULKI MISSÄ PÄIN KOKEMÄKEÄ SUSI OLI PIHASSA????? NYT KOKO KOKEMÄKI PELKÄÄ, ETENKIN LAPSET?????????! MITÄ SALATTAVAA ON????? ASUKKAITA ALIRVIOIDAAN! KOKEMÄKI ON LAJA ALUE!!! ASUKKAAT HALUAA TIETOA???

13

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plkopelkoa

Eikö kukaan uskalla sanoa paikkaa missä susi nähty?? Onpa arkaa porukkaa???

• ollaanhiljaa

Tulkkilassa pääkadulla oli jolkotellut. Älä kerro muille.

• Kauppias

Asuntojen hinta putoaa jos susia nähty.

• Punahilkka

Kauppakorkeassa opittua varmaa tietoa?

• Jompaakumpaa

Konnei tiä kumpi susista pihassa poikkes.

• Faktafaktana

Kankaantaustalla

• pelkoapelkoa

IHMETTELEN MIKSI EI VOIDA KERTOA???? TÄYTYYHÄN ASUKKAIDEN TIETÄÄ??? EIKÖ KOKEMÄELTÄ LÖYDY FIKSUA IHMISTÄ JOKA KERTOISI??? EIKÖ EDES SE PERHE KERTOISI JONKA PIHALLA SUSI OLI????? IHMEELLISIÄ SALAILIJOITA. ON VAARALLISTA OLLA KERTOMATTA???

• Pööö

Alusta-asti Kankaantausta kerrottu. Opettele lukemaan!

• ihmissusikokemäellä

Ei ollu muuten mikään tavalline susi! Kertovat että se oli ihmissusi! Jotku oli oikeen nähny kun otus oli väliin seissy kahrella jalalla ja menny sitte pellonreunaa pitkin takas mettää ja ulvonu mennesää... semmosel äänel mikä oli pualeks ihmise ja puoleks eläime huuto!

• 5pulloa

Se oli naapuri pussikaljapöhnässä.

• pelkoapelkoapelkoa

Missä susi on nähty? Olisi jo korkea aika saada siitä virallinen tieto eikä tämän palstan epämääräisiä juttuja? Miksi poliisi ei kerro totuutta?

• Koira

Kakarat kadulle vaan yks koira se oli ku pääsi karkuun

• mikseikerrota

miksei suden olin paikkaa vieläkään kerrota????!!!! lapset pelkää ja kaikki muutkin kun ihmiselle vaarallinen peto eläin pyörii talojen pihoissa!!! MIKSI SALAILU????? kysyn vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60