Eli moi voitteko kertoa murros iän vaiheet järjestyksessä niinkun sillein että mitä tapahtuu ensimmäiseksi ja mitä sen jälkeen ja sillei KIITOOOOS😁
Murrosiän vaiheet
Tomo
4
284
Vastaukset
- ainakinnämä
Jokaisella voi kehittyä asiat eri järjestyksessä kuin muilla, mutta murrosiässä tulee ainakin pituuskasvu, karvojen kasvu ja finnejä sekä äänenmurros. Jokaisella tietenkin ajallaan.
- Niinettä
Mulle on tullut jalkoihin pitkiä ja mustia karvoja ja myös muniin
- Kissankoira32
Eka tuli ainaki mul karvoja sitten alka tulla iho tosi rasvaseks ja hiki alko haisee ihan paskalta äänenmurrosta mulle ei oo vielä tullu
- xXxNoobsl4yerxXx
itel o sataviisataa pitkä emätin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745