BMW-miehelle kiukutellaan

ihan.kyynelehdin

14

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyundai.Joni

Minä näytän aina kyrpää.

• SipsuttajatVikisee

Siitä ne BMW”miehet” tykkää.

• Hyundai.Stondis
        SipsuttajatVikisee kirjoitti:

Siitä ne BMW”miehet” tykkää.

No mitä sitten? Niin sinäkin tykkäät.

• kasvunpaikka

Älynjuhlaa, hyvä pojat.

• NoloaJonnet

Jonnet kadehtii varakasta menestyjää.

• NoloBmwJonne

No ehdottomasti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• BmwPentit

Nuoret jonnet vetää aina puoleensa noita bmw "miehiä", kuten taas tuli todistettua.. Himot ne on hiirelläkin, kuten sanotaan :)

• Bemarikuski oli varmaan näitä kotipoliiseja, joka yritti pysäyttää punaista päin ajaneen motoristin. Motoristin kiilaamiset olivat selvästi liikenneturvallisuuden vaarantamista.

• YliJaAli

Kyllä sellainen punaisiin ajanut sietääkin saada kunnon opetuksen.

• YliJaAli kirjoitti:

Kyllä sellainen punaisiin ajanut sietääkin saada kunnon opetuksen.

Oli tosi hyvin opetettu. Motoristi näytti sitten videon lopuksi keskaria bömärikuski-opettajalle. Bömäristin pitäisi saada kutsu Linnan juhliin tästä liikenneturvallisuutta kohentaneesta uroteosta.

• SalenBailuihi
        E220_CDl kirjoitti:

Oli tosi hyvin opetettu. Motoristi näytti sitten videon lopuksi keskaria bömärikuski-opettajalle. Bömäristin pitäisi saada kutsu Linnan juhliin tästä liikenneturvallisuutta kohentaneesta uroteosta.

Tiedä sitä vaikka saisikin. Siinähän katselet sitten kotisohvalla.

• SalenBailuihi kirjoitti:

Tiedä sitä vaikka saisikin. Siinähän katselet sitten kotisohvalla.

Satiiri ei tietysti kaikille avaudu, mille ei joidenkin kohdalla voi mitään.

Linnan juhlia katsoin joskus lapsena, kun en paremmastakaan tiennyt. Nykyään en sellaiseen aikaani haaskaa.

• Muahhaahhahahahhaa

Bmw "mies" himoitsi nuorta kundia, v***tti varmaan kun ei saanut nuoren motoristijonnen persettä... :) Siksi yritti ajaa päälle..

• Jereeeh

Helvetin ruma kori toi GT Bemari, on kyllä pilannut hyvin mainettaan muotoilussa Bemari tuolla korilla, yrittänyt tehdä jotain ''Crossoveria'' siinä onnistumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe