Erona Kreikan tapaukseen on vain ja ainoastaan se, että Alanyan tapaukset salataan ja uutiset sensuroidaan Turkin viranomaisten taholta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807302201104778_ul.shtml
Tätä sattuu Alanyassa viikottain.
5
932
Vastaukset
- Dorka
Sinulle kuitenkin ovat ilmoittaneet aina?
- DailyMail
Sullako on sama geeniperimä?
- Lihamestari
Sen siitä saa kun yrittää olla snobi ja tilaa kanaa medium .Kun ei erota kanaa lehmästä.
- kirnuavaliskos
Myös sianliha voi olla vaarallista. Sikahan syö raatoja ja mitä hyvänsä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Trikiini
Onneksi tuota vaaraa ei Alanyassa ole. Tässä muslimimaassa et sikoja tapaa etkä possunkyljyksillä siten kapakoissa herkuttele.
Vaarana sen sijaan on että jos suututat tarjoilijapoikaset niin koko henkilökunta sylkäisee ruokaasi.
- Vtnidtitenparemminsano
Ihmiset, jotka vaan jaksaa ja jaksaa mollata, eivät ilmeisesti kestä sitä, että on nyt maksettu muutama euro kuin mitä duunikaverien naapurit. Suuresti ihmetyttää mikseivät käy ziigaamassa Espanjan ja Kreikan sivuja .... samanlaisia hörhöjä sielläkin. Mutta suomalaiset ilmeisesti alkavat ottaa oppia suuresta Venajän maasta - jos ei oo mulla, ei oo sullakaan. Mitäs jos vaikka mentäis yhteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712