Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. Kyllä me jo onnistuttiin, mutta kokoajan saa varoa ettei paikat mene rikki ja ettei mene vauhdilla pohjaan. On sellainen pieni varovaisuus tilanteessa vaikka liukastetta on.
Pitäisi olla sellainen asento, jossa nainen olisi mahdollisimman rento ja emätin olisi mahdollisimman suorana eikä millään tavalla taittuneena. Ja sitten vielä asennon pitäisi olla miehelle esteetön. Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta. En vaan olen varma, onko se kuinka helppo isomunaiselle miehelle.
Niin että mikä asento on toimivin jos on tosi iso ja nainen kooltaan normaali?
Mikä toimivin asento, jos miehellä tosi iso?
3
1059
Vastaukset
- Keskikovapenis
Kyllähän se lähetyssaarnaaja asento on paras. Käänykää välillä niin että mies on alla selällään ja vaimo voi säädellä penistä mielin määrin. Silloiin penis osuu vaimon herkimään kohtaa kipua tuottamatta,kun liukastetta laittaa riittävästi. Aloita varovasti ettet tuota kipua jäittikullilla. Toivotan ihanaa nautiskelua !
- raketillaJuustolle
Vauhdilla ei mene mikään pohjaan itsestään :D
"Minulla on pitkäaikaista kokemusta 4.5cm paksuisesta 20 cm pitkästä, mutta tämä nykyinen jonka kanssa aloittelen on tätäkin paksumpi ja pidempi. " -'nainen' puhuu
"Lähetyssaarnaaja mietin naisen kannalta." 'mies' puhuu
Rauhoitu ja ota iisisti, kyllä se siitä :)
Jos seksiä oikeasti päset harrastamaan niin huomattavasti nopeampaa huomaatte mikä toimii ja mikä ei kuin kysymällä täältä. Normihommaa. - Kaivontekijä
Vedelkää lusikassa, siinä on helppo säädellä pitkämunaa!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745