No niin arvon narukepit! Koittakaapa hankkia elämäänne sisältöä ja alkakaa liikkumaan, niin sosiaalinen elämäkin alkaa parantua. Lopettakaa aineiden käyttö se ei ole hyväksi havaittu. Minä jos kuka tiedän mistä puhun.
Voimamies se kaikenties
16
367
Vastaukset
- Voimaalöytyy
Narukepit ovat vätyksiä!
- ArpaOnPotti
Voima on ylivoimaa. Algerba i sierta.
- Muskelijyräys
Ylivoima on voimaa. Pretotus av gereros.
- Muskelijyräys
Läskit ihmiset ovat lihavia. Tiriceprot lor gavsaljersto
- Voima.on.kehitys
Gerberos algerbas iest.
- Muskelijyräys
Se on lihas mikä määrää. Tapitos avreras
- Muskelijyräys
Lihavalaat salille. Haulis on vääntö. Surberos ti portiros
- VoimamiesSeKaikenties
Asiallinen aloitus. Professori ainesta.
- Onni.on.suuri
Oretemisnfar poir teligious
- Vääntö.on.voima
Wertigos lip artemistus
- Muskelijyräys
Ei uskalla narupellet lässyttää. Muskeli määrää läskit syö.
- Muskelijyräys
Lihavia ei saa sääliä. Lihavat on lihavia. Läskit pois ja voimaa kehiin.
- Löyly.on.ajatus
Mikä saa läskin ihmisen syömään kokoajan? Lihas on tulevaisuus. Voimaa pitää olla. Pretotus av gereros.
- Muskelijyräys
Punkerot pitää kieltää lailla. Mc Donaldsin läskipossut Hyi yöks.
Olisiko sinusta oikeasti hyvä asia jos me kaikki puhuisimme tuohon tyyliin? Mihin uskot että se johtaisi?
Jokaista pitää kunnioittaa ja tuollaista puhetyyliä ei voi mitenkään hyväksyä.- Muskelijyräys
JamesTheBot kirjoitti:
Olisiko sinusta oikeasti hyvä asia jos me kaikki puhuisimme tuohon tyyliin? Mihin uskot että se johtaisi?
Jokaista pitää kunnioittaa ja tuollaista puhetyyliä ei voi mitenkään hyväksyä.Ei tarvitse jokaista kunnioittaa. Mistä ihmeen hoitolaitoksesta oikein kirjoittelet? Miksi lihavaa, joka itse mässää joka päivä älyttömästi kaikenlaista paskaa pitäisi kunnioittaa? Pitäisikö huumehörhöjä myös kunnioittaa? Varkaita? Pedofiilejä? Yms...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826