Myydäänkö siellä olutta?
Paljonko maksaa?
Harrin Baari
8
490
Vastaukset
- MattiMuinonen
Minulla on aina alkoholimittari matkoilla mukanani koska olen asian harrastaja. Kirjaan kaikkien juomieni alkoholipitoisuudet ja siitä lasken etten tule liian känniin.
Vaimoni siitä aikansa motkotti mutta nyt ei enää välitä.
Näitä mittareita myydään alle 3:n euron hintaan; mittausalue 0 - 95 painoprosenttia.
Harrin baarin hanakaljan alkoholipitoisuus oli 1,9 joten sitä voi juoda niin paljon kuin maha vetää eikä tunnu missään.- Täällätänäänn
Harrilla myydään pelkästään pullokaljaa näin on ollut jo neljä vuotta
- hähähähähähäääää
Sara Aaltokin siellä esiintyi.
Paljastui honottavaksi ääliöksi:
https://www.youtube.com/watch?v=SEva7bYyLD8 - Lämmintäon
Kyllä myydään ,noin vajaat 3€ pullo ja kylmää on
- Kallenalle
Lämmintä on täälläkin ,onneksi Harrin baarista saa kylmää olutta ja palvelu pelaa .
- Pullopoika
Tuntuu se Efes -pullo maksavan melkein jokapaikassa sen 2,5- 3€ ,joten hyvin ovat hintansa sopineet .
- Panopoika
Minä käyn aina Pattayalla kaljalla:
https://www.youtube.com/watch?v=631d93JEDZI- Villekalle
Minä taas käyn usein oluella Berliinissä sekä Lontoossa ja joskus Turkin kohteissakin ,olut on hyvää ja loistavia baareja löytyy maailmalta kun vaan lähtee reissuun ,eikä jää kotiin makoilemaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709