Mikä mielestäsi on parisuhde

hativati

Niin mikä on mielestäsi parisuhde ja mitä se sisällään pitää.

Moni taitaa kuvitella, että se on se seksi. Onko jo kokemusta mitä siitä seuraa jos ajatusmaailma on tuolla kannalla. Onko stressiä muusta elämästä tullut esiin, talous, aika , lapset . Riittääkö se yksin?
Hieman on näkemystä omalta kannalta, kun ei oikein tiedä miten saisi järkeä elämään.

6

516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysinväsähtänyt

Hyvä parisuhde on seksiäkin. Parisuhde ei myöskään ole mikään rajoita, pallo jalassa, ikäviä velvollisuuksia ym. paskaa mitä täällä ja sinkut palstalla mouhkataan. Kysymys on pitkälti asenteesta, millaisena ne parisuhteen asiat ottaa. Monet hehkuttaa sinkkuutta ja sen hyviä puolia, mutta eivät huomaa että he ovat senkin asenteen joutuneet omaksumaan. He ovat hyväksyneet asian ja löytävät siitä ilon. Niin parisuhdekin on, jos vaanvalitsee kumppanin oikein. Kun valitsee kaikesta marmattavan, riitelevän ja valittavan kumppanin niin kyllä se toisenkin mielialaan aljaa vaikuttaa. Jotkut ihmiset kun ei osaa löytää muutakuin aina jotain huonoa jokaisesta asiasta.

• TotuusSattuuQC

Parisuhde on minusta itselle ja sille toiselle erityisen merkityksellinen suhde jossa on pelkästä ystävyydestä poiketen myös romanttisia ja seksuaalisia elementtejä.

• Parisuhdemies-

Parisuhde on sitä että yhdessä suunnitellaan elämää, asutaan yhdessä ja tehdään asioita yhdessä mutta on myös omaa aikaa. Parisuhteessa sitten rakastellaan ja tehdään kaikkea kivaa kuten matkustellaan.

• RapatessaRallallaa

Jos parisuhteessa ollaan pelkän seksin perässä, niin kyllä se siitä aikanaan kaatuu. Harvoin sitten muut odotukset (talous, arvot, moraali, yhteinen aika, ystävät jne.) kohtaavat ja aiheuttavat kränää.
      Mutta harvoin myöskään suhde, jossa sitä seksiä ei ole toimii, jollei kummatkin ole jonkinsortin aseksuaaleja, etteivät seksiä tarvitse.

• wega

Parisuhde on milloin mitäkin, mutta ei koskaan pelkästään seksiä. Heikosti menee myös, jos parisuhde on vain esim. pelkkää taloudenpitoa. Parisuhteessa tärkeintä on, että molempien omat arvot, kiinnostukset ja elämäntapa osuvat yksiin.

Pari omaa mieskriteeriäni: alkoholi ei juuri maistu, miehellä omat harrastukset (ei siis baarit viitaten edelliseen) työ, ja sosiaalinen elämä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2026
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1396
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      942
    Aihe