Kyttäläntiellä pienellä aikaa on kolme kertaa hirvi tullut metsästä tielle! Tien reunat hoitamatta, näkyvyys nolla! Ei ole pientareelta kaadettu pajuja, kaikki hoitamatta. Asuukohan lähettyvillä valtuuston jäseniä, joka voisi vaikuttaa tien hoitoasioihin ja ottaisi yhteyttäDestiaan???
KYTTÄLÄNTIE JA HIRVET
5
292
Vastaukset
- TrimmeriJorma
Ota trimmeri käteen ja mene niittämään ne. Eikai se niin vaikeaa ole.
- JormaTrimmeri
Juu, se kuuluu jo kansalais velvollisuuksiin että itte hoitaa maantien puskat pois. Tietääkseni Kyttälässä ei ole edes hirviä ennää. Väki katosi ja hirvetkin.
- turvallisuutta
Olen tänä kesänä nähnyt kun kolme kertaa hirvet on mennyt tién poikki, joten ajakaa vain lujaa!!!
- tur
Menenkö naisena leikkaamaan toisten tonteilta pajukkoa??? Onko näin Kokemäellä tapana? Ajattele järjellä!
- reterytu
Hirvimies säästää lehmiä henkeen vereen jotta oma lihapata porisis vasikanlihasta. Hirvilupia vähennetään jotta lehmänkasvatus ei paljastuisi. Susilaima juoksuttaa hirviä pitkin poikin maanteita poliisi vahtii jotta susille ei tehdä mitään. Tietyt tahot hoitavat siirto-istutuksia kasvatus tarhoistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745