Nyt pukkaa kyssäri:
Kuinka kauan teiltä meni aikaa/ tai menisi,pöytätuulettimen kasaamiseen toimivaan kuntoon laatikosta otettuna?
Siis tuulettimen osat ovat irrallaan ja ruuvit pusseissa.
Ja ohjeet kiinaksi.
Ja tarkoitan kasaamista yksin.
Tuulettimen kasaus
11
367
Vastaukset
minulla oli ohjeen lisäksi helppo piirustus jonka avulla oli helppo saada tuuletin pikaisesti toimintakuntoon, siinähän ei vaadita mitään teknisiä taitoja, koneisto toimii, siihen ei tarvii koskea. sinulla saattaa olla tietenkin ihan toisenlainen tuuletin kuin tuo minun, joten kasaamisen vaikeutta ei voi välttämättä verrata. ostin tuulettimen jo muutama kesä sitten, joten mallitkin markkinoilla muuttuvat varmaan vuosittain.
tammi
Pöytätuulettimemi on 50x50.
10 eri osaa ja ruuvit päälle.
Pelkän suojaverkon laittaamiseen tarvitsin järeätä meisseliä.
Olen todella huono tällaisissa kokoamisjutuissa.
Olin hiestä märkä 33 asteen sisätilassa kun sain sen kasaan ja aikaa meni paljon.
Ohjeista en ymmärrä mitään. Katson ne vasta kun jotain ruuveja jää jäljelle.- helppo.rasti
2lesken kirjoitti:
tammi
Olin hiestä märkä 33 asteen sisätilassa kun sain sen kasaan ja aikaa meni paljon.
Ohjeista en ymmärrä mitään. Katson ne vasta kun jotain ruuveja jää jäljelle.Tuolla unelmasarja ruuvareita
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/rawlink-38-osainen-ruuvimeisselisarja-ruuvauskarjilla
Heh-heh. Savun hälvettyä katsottiin ohjeita.... helppo.rasti kirjoitti:
Tuolla unelmasarja ruuvareita
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/rawlink-38-osainen-ruuvimeisselisarja-ruuvauskarjilla
Heh-heh. Savun hälvettyä katsottiin ohjeita....helppo
Minullapa on toolsgrip.2lesken kirjoitti:
tammi
Ohjeista en ymmärrä mitään. Katson ne vasta kun jotain ruuveja jää jäljelle.hyvä että on ruuvit, minulta puuttui yksi ja jouduin turvautumaan rautalankaviritykseen, mutta hyvin toimii tuon kuoren yhteenpidossa rautalankakin.
- 1leskenn
tammikuu-51 kirjoitti:
hyvä että on ruuvit, minulta puuttui yksi ja jouduin turvautumaan rautalankaviritykseen, mutta hyvin toimii tuon kuoren yhteenpidossa rautalankakin.
tammi
Että mitä?
Kuoren yhteenpito rautalangalla?
Ilmeisesti tarkoitat metallisia suojaverkkoja, jotka kiinnitetään yhteen niissä valmiina olevilla hemmetin jäykillä klipsuilla.
Tämä vaihe oli pahin kokoamisessa.
2lesken
- helppo.rasti
Kasasin tänä kesänä kaksi tuuletinta. Reilu 5 minuuttia per vekotin.
Kuten "tammikuukin", niin kasattavaa oli vain koneiston ulkopuolisilla osilla.helppo
Jestas mikä kätevyys.
Kaksi naisihmistä joutuivat viemään tuuletin-paketin takaisin kauppaan kun kokoamisesta ei tullut mitään.
Itse tilasin netistä ja raahasin sen kyläkaupasta kotiin.
Ja hikoilin.2lesken kirjoitti:
helppo
Jestas mikä kätevyys.
Kaksi naisihmistä joutuivat viemään tuuletin-paketin takaisin kauppaan kun kokoamisesta ei tullut mitään.
Itse tilasin netistä ja raahasin sen kyläkaupasta kotiin.
Ja hikoilin.olisitte ostaneet sellasen lattialla seisovan tolppatuulettimen, se on paketissa ihan varmiina. minulla on sellainen n. 75 cm korkea toisena, ihan kätevä sekin, tosin aika paljon kalliimpi oli kuin tuo propellimallinen.
tammikuu-51 kirjoitti:
olisitte ostaneet sellasen lattialla seisovan tolppatuulettimen, se on paketissa ihan varmiina. minulla on sellainen n. 75 cm korkea toisena, ihan kätevä sekin, tosin aika paljon kalliimpi oli kuin tuo propellimallinen.
tammi
Olisin ostanut, jos olisi ollut myynnissä täällä Porissa.
Oli niin monta tapahtumaa superviikolla ja paljon porukkaa.
Myynti oli kovaa.
Eioota myytiinkin sitten myöhemmin joka paikassa, myös netissä.
Porukat lähtivät autolasteittain kuuluun kyläkauppaan shoppaamaan.
- Me-the-miehet
Heinäkuussa kokosin kolme tuuletinta, ilman ohjeita, otin vain laatikoistaan ja kokosin. Menikö peräti 9 minuuttia, ehkä, eli 3 minuuttia kappale. Tosi tosi yksinkertainen.
Olipa asiat huonekaluja, kodinkoneita, elektroniikkaa, hyvin harvoin edes vilkaisen ohjeita. Puran paketin, katson mitä se sisältää ja käytän ajan saatossa kehittynyttä logiikkaa.
En muista olisinko joutunut purkamaan koskaan, mutta joskus on sattunut, että esim joku hylly on mennyt väärinpäin tai joku osa ylösalaisin. Mutta sen on saanut korjattua hetkessä oikein päin.
Remonteissakin, ei tarvitse tehdä käytännön tai standardien mukaisesti vaan voi käyttää luovuutta ja mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806