Olen hankkimassa uutta läppäriä pöytäkoneen tilalle. Mahdollisuus olisi saada sopivaan hintaan HP ZBook Studio G4 15,6" ‐kannettava, Win 10 Pro 64-bit, https://www.verkkokauppa.com/fi/product/48646/jhgdb/HP-ZBook-Studio-G4-15-6-kannettava-Win-10-Pro-64-bit-musta
Toimisikohan sen taitto- ja kuvankäsittelytyössä sujuvasti?
Perusmallit HP:stä ei jaksa pyörittää kaikkea kerralla ja siksi mietityttää vaikka tuo on tehokaampi kone.
Millainen läppäri Indi, Photari ja Illu käyttöön?
Koneapua
2
140
Vastaukset
- Mikamikamikaaaa
Kyllähän tuosta koneesta näyttäisi poweria löytyvän. Mutta kannattaa miettiä tarvitseeko todella polttaa kahta ja puolta tonnia yhteen läppäriin. Periaatteessa vanhempikin koe käy jos ytyä vain löytyy. Onko Mac-ympäristö tuttu? Mikäli on niin voi myös katsastella malleja Macbook Pro:sta.
Periaatteessa Illu ja Fotari eivät ole kovin raskaita ohjelmia noin peruskäytössä, mutta Indihän sellainen on.- Koneapua
Kiitos kommentista. Mac on tuttu, mutta ikävä kyllä se ei ole muista syistä mahdollinen vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745