Eli melkein kaikilla meidän luokkalaisilla on alkanu rinnat kasvaa mut mulla ei. :( onko olemassa jotainn kikkoja miten alkais kasvaa??
Rintojen kasvu
10vtyttö
2
360
Vastaukset
- VIOLETTIANACONDA
Ihmiset ovat erilaisia, ja kehittyvät omalla tavallaan. Ole ylpeä iysestäsi, sillä olet siinä samassa yhtä täydellinen kuten muutkin juuri sellaisena. Ihmiset ovat erilaisia. Olet kuitenkin aika nuori, joten kannattaa odottaa. Hollei jollekulle kelpaa sellaisena kun on, anna olla. Ps. Ehkäsypillerit auttaa joillekkin, ja joillekkin jokin muu taas sitten.
- Jokutyttö
Mulla oli sama tilanne joskus. Se ei tunnu kivalta mutta kyllä ne alkaa vielä kasvaa. Eikä rintojen kasvuun voi oikeastaan vaikuttaa (: kyllä ne kasvaa <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764