Mistä voi tilata Jyystaxin?

Sirkka-Liisa69

Mistään ei löydy yhteistietoja ja ainoat Google-osumat tulevat tälle palstalle:)))

17

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira_Varissuolta

Älä sitten pety jos paikalle pölähtääkin peris mannemersullaan :-))))

• Alex.Rossi

Sen saa varmaankin tilattua kun laittaa sähköpostia osoitteeseen bicky_royal@suomi24.fi :)))))))))))))))))))))))))

Bicky Royal mies sitä kun onkin Penetrators MC:n puheenjohtaja, taksifirman toimitusjohtaja ja tunnettu tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Ehkä kyseessä on vielä sen verran tuore firma, ettei sitä löydy googlesta tai mistään yhteystietosivuilta.

Mutta varmasti sen JyysTaxin voi tilata Varissuolta Penetrators MC:n kerhotiloilta tai soittamalla itse Bicky Royal-miehelle, joka on yrityksen omistaja.

Pitäisi kysyä Bickyltä sitä, että onko JyysTaxi lähtenyt mukaan myös noihin sairaala/lääkärikäyntejä varten ajetttaviin Kela-taksikorvauksiin. Kun huomasin että niissä potilaalla on matkasta 25euron omavastuu, niin jos vaikka JyysTaxi lähtisi mukan hintakilpailuun vaikka esim. 10-20 euron omavastuusummalla.

Mutta tosi hyvä juttu, että on Bicky järjestänyt tällaisen taksifirman, joka kuljettaa myös liikuntarajoitteisia potilaita GMC-pakulla:)))))))))))))))))))))))))))))

Kyllä kai niissä JyysTaxeissa on myös näkyvillä se tunnettu Tatuoitu Penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Niin parhaiten sen saa tilattua puhelimitse tai just sähköpostitse. Mut vähän kyllä epäilen että oletko sä mikään OIKEA Alex Rossi, sillä tuskinpa hän amerikkalaisena osaisi tosta vaan kirjoittaa äidinkielentasoista suomea, saati edes tietää jostain Varissuolta käsin pyöritettävästä taksifirmasta :)))))))))

Tuota pitääkin selvittää että voiko Viroon rekisteröity yritys tehdä noita kela-korvattavia kyytejä. Siinä oliskin kyllä hyvä kilpailuvaltti jos pistäisin omavastuuosuudeksi vaikka 20e.

Itse asiassa en ole laittanut penis-tarraa näihin takseihin, sillä se loisi mielleyhtymän Penetrators MC:hen joka on pelkkä moottoripyöräkerho eikä liity kerhon jäsenien työhön. Me rassataan Harrikoita ja jyystö-truckeja, reenataan penislihaksia jne. ihan harrastepohjalta ja jokainen tekee työkseen mitä tekee :)

• bicky_royal kirjoitti:

Niin parhaiten sen saa tilattua puhelimitse tai just sähköpostitse. Mut vähän kyllä epäilen että oletko sä mikään OIKEA Alex Rossi, sillä tuskinpa hän amerikkalaisena osaisi tosta vaan kirjoittaa äidinkielentasoista suomea, saati edes tietää jostain Varissuolta käsin pyöritettävästä taksifirmasta :)))))))))

Tuota pitääkin selvittää että voiko Viroon rekisteröity yritys tehdä noita kela-korvattavia kyytejä. Siinä oliskin kyllä hyvä kilpailuvaltti jos pistäisin omavastuuosuudeksi vaikka 20e.

Itse asiassa en ole laittanut penis-tarraa näihin takseihin, sillä se loisi mielleyhtymän Penetrators MC:hen joka on pelkkä moottoripyöräkerho eikä liity kerhon jäsenien työhön. Me rassataan Harrikoita ja jyystö-truckeja, reenataan penislihaksia jne. ihan harrastepohjalta ja jokainen tekee työkseen mitä tekee :)

Hyvin sanottu, mäkin olen vielä muutaman vuoden ajan töissä vartiointiliikkeessä kunnes eläke kutsuu. Enhän mäkään työajalla kanna Penetratorsin liivejä, se on enemmänkin vapaa-ajan harrastus kun äijien kesken rassataan prätkiä ja käydään kesäiltoina ajelemassa.

• KurppaN

Periksen mielikuvitustaksit pitää tilata Suomi24-sähköpostilla :)

• Peris sitä, peris tätä, peris peris peris! (Cheekiä mukaillen) 😂 Vaikka mähän en siis liity JyystaXiin yhtään mitenkään.

Bickyn GMC pikkubussi on muuten tainnut saada autoveropäätöksen, sillä näin sen tänään Raisiossa yhden katsastuskonttorin pihalla. Vai olikohan tekemässä jotain muutoskatsastuksia tms. Sitä meidän pitää toki kysyä itse Bicky Royal mieheltä :)))

• Joo GMC invataksi sai verotuspäätöksen ja noudin kilvet konttorilta. Onneks toi on sen verran vanha jenkkipaku että autovero määräytyy tullin laskeman arvon perusteella ja ajoneuvovero painon perusteella, ei CO2-päästöjen. Kjäh häh hää! Pitääkin hei ruuvata syöttöä vähän rikkaammalle ja aina Liljalaakson lähistöllä polkaista kaasu pohjaan liikennevaloissa niin musta pilvi se vaan pöllähtää pakoputkesta!

• bicky_royal kirjoitti:

Joo GMC invataksi sai verotuspäätöksen ja noudin kilvet konttorilta. Onneks toi on sen verran vanha jenkkipaku että autovero määräytyy tullin laskeman arvon perusteella ja ajoneuvovero painon perusteella, ei CO2-päästöjen. Kjäh häh hää! Pitääkin hei ruuvata syöttöä vähän rikkaammalle ja aina Liljalaakson lähistöllä polkaista kaasu pohjaan liikennevaloissa niin musta pilvi se vaan pöllähtää pakoputkesta!

Oivoi, voi... Kyllä ne CO2-päästöt ovat kuitenkin kaikkein tärkein asia autoa ostaessa. Olisit mieluummin ostanut vaikka uudehkon VW Transporterin, ihan hyvin senkin olisi saanut muutoskatsastettua invataksiksi ellei jopa helpommin kuin tollasen möhkön

• Totuus-

Peris se jaksaa valehdella kuin Putin ikään :)

• Mistä se Putin muka on valehdellut? Onhan se jokaisen nähtävillä että hän on täysin omaa luokkaansa jääkiekkokaukalossa, riippuliitäessä, metsästyshommissa jne.

Myös Krimin asukkaille järjestettiin 2014 demokraattinen kansanäänestys, jonka perusteella alue oli ihan perusteltavissa liittää osaksi Venäjää.

Taitaa ne suurimmat valehtelijat istua Suomen hallituksessa tällä hetkellä.

• edes.unelmissa

Peris-parka, tehnyt bicky royal-hahmosta toiveidensa omakuvan. Harmi vaan, että todellisuus on äitinsä kanssa asuva mt-potilas , joka pätee satuilemalla palstalle :-)

• #FAKTOI
        -Bicky Royal mies ei ole mikään hahmo vaan oikea henkilö ja mun hyvänpäivän tuttu
        -En asu äitini kanssa, vaan asun äitini kanssa samassa kiinteistössä oman sisäänkäyntini takana
        -Mulla on mt-diagnooseja, mutta onneksi bentsot ja Lyrica on keksitty ja niiden avulla pystyn elämään suht normaalia arkea
        -En ole satuillut palstalle muuta kuin näitä suomityttö24v ja jyystärikarju -vitsejä muutama vuosi sitten

• Ananias.Palstamäki

Käsittääkseni Jyystaxi on turkulainen taxifirma joka pyrkii ensimmäisessä vaiheessa kasvamaan valtakunnalliseksi toimijaksi, sitten pikku hiljaa kansainvälistymään.

Olen kuullut huhuja että yhtiön johto suunnittelee listautumista Nasdaq Helsingin päälistalle.

• Näin mäkin olen asian ymmärtänyt :))))))))))) Maasta se pienikin ponnistaa.

En näkis mitään syytä miksi Bickyn taksifirma ei menestyisi kun autot ovat kuitenkin perus Touraneista poikkeavia ja maksutavat ovat ilmeisesti varsin joustavat :)))))))))))))))))))))))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe