Äiti elättää.

Pattayan_luuserit

Eikö 50-60 v Pattayan poisseja hävetä elää äitin siivellä jä äitin kansaneläkkeellä?

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö ne ole eläkeikäisiä siinä 55 vanhat ?
      Kyllä se on ihan hyvä homma päästä eläkkeelle ja moni voi tehdä jamit
      ja jäädä sairaslomalle ja siitä eläkkeelle... Ei kuule enään kannata töitä tehä
      jos ikä on yli 55 vuotta. Saikkua ja eläkettä perään vain.

https://www.youtube.com/watch?v=Dz7YZKw9XOg

Tässä sitten totta ja asuntoja saa kaikkialta Thaimaata hintaan 200 - 500 euroa
      kuukaudessa, ihan miten tykkää asua ja elää.
      https://www.youtube.com/watch?v=vj-Cnvf8QKI
      Tajuutko edes tämän vertaa englantia ?

Onhan Pattayalla suomenkielisiä suomesta sanoi Jari Sillanpää myös jos et usko.
      Lue edes Sillanpään jutut. Niitä on lienevät 30 - 50 tuhatta.

• NumBaIl63

kävin juuri ilman paitaa hakemassa yökerhosta kaksi ruotsalaista neitsyttä. Otin tarkotuksella silleen ett toine on tosi pitkä ja toinen on lyhyt ku vaahtosammutin. Mul o pää sen isomman hinkkien välissä plrlplrlplrr *päristän suulla* ja toinen lutkuttaa seisaaltaan kasseja mun kasseja slurp slurp vaan.
      Ne tarjos mulle kaljat ja minä sanoin kiitos tattisvaa mikäettei. Lupasivat rahan mulle kans mulle ja käyvät töissä ni eivät tarvii mun. Tein selväksi heti että kyseessä on vain neitsyyden menetys mun tuloluokassa. se oli heistä ihan fine ja ei se pygmi mitää oikein sanonu ku se oli vasta 9. suomes on somessa viel tuhansii hoikkii naisii yökerhoissa ja tinderis, ni mun ei tarvi lähteä rahalla ostamaan thaimaasta naista, niinku teiän pallomahain jotka ette Suomes saa laihaa ja pientä ja pitkää. potatolla heitin ne just himaan.. resu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe