Mitä vittua teille karvialaisille kuuluu vaikka seurustelisin joskus vaikka ette musta pidäkään?!
Karvialaisille hyvä kysymys
mitäseteillekuuluu
7
743
Vastaukset
- heeivätmitäänvoi
Eipä ulkopuoliset asialle voi mitään.
- Auttaajat
Jospa voisimme auttaa sinua. Laittaisitko vaik puh.nro.n niin soittamme sinulle.
- Pieru
Ei meitä kiinnosta v..... vertaa
- seonmerkityksetöntä
Ihan sama en välitä mitä toivotte.
- Puutteitakin
Kun se ihmisen elo on kovin lyhyt täytyis löytää ne mukavat asiat .karviallakin on puhdasta vettä kattopäänpäällä ja ruokaa.ja luotettavat poliisit hoitamassa tehtäviään.ne ihmiset jolla elämä on hyvin eivät arvostele muita..
- enarvostele
Ei tää arvostelu oo. On mulla asiat hyvin, en vain ole löytänyt sitä oikeaa.
- mv-mitävittua
Kun et lisää vajakkien määrää yhteisössä niin kaikki on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673