Pamela Anderson, 51, menee naimisiin tuoreen jalkapallon maailmanmestarin kanssa
Entinen Playboy-malli Pamela Anderson ja MM-kultaa Ranskan paidassa voittanut Adil Rami avioituvat. https://www.is.fi/mm-futis/art-2000005770309.html
51V YTN nainen vaihtoi nuorempaan
13
214
Vastaukset
- Naisasialooser11
Ensinnäkään sinä et ole mies vaan katkera vanha haaska ja toisekseen 51v nainen ei ole YTN vaan HC-ATN vaikka olisi huippuvuosinaan pamela ollutkin ja kolmanneksi, joillakin miehillä on mummofetissi ja pamela joutuu maksamaan tuolle miehelle vanhan toosansa hoonaamisesta. YTM taas saa ilmaiseksi nuoria ja kauniita naisia.
Oletko ihan tyhmä? Mies on kuuluisa jalkapalloilija ja olisi saanut kenet vaan, mutta rakastui ihanaan Pamelaan.. Aika pähee mimmi ja voittaa monet nuoremmatkin
- Naisasialooser11
Oletko idiootti? Siinä olet oikeassa, että tuo mies saa kyllä 70 vuotiaanakin parikymppisiä naisia eikä tarvitse tyytyä nahistuneeseen 30 tätiin. Kyseisellä miehellä on kuitenkin selvästi ikäfetissi kun 50 post menopause mummon kanssa haluaa panna.
Wau, minkä miehen pampsu on saanut, eikä noiden ikäeroa edes huomaa.. Kyllä Pamela on kaunis ja upea nainen..
- Naisasialooser11
Kyllä huomaa, älä valehtele itsellesi. Pamela on ATN ja 18v Lidilin kassalla on miljoonasti korkeampi markkina-arvo kuin hänellä.
- oh-hoh
Taasko ne palstatotuudet veti vesiperän?
- aloittajallaonhomevittu
HUOM! ALOITTAJA ON NAINEN!
- Naisasialooser11
Tottakai aloittaja on nainen, vanha ja nahistunut sellainen.
- macchomies
aloittaja ei ole nainen vaan ihan mies......
- eikovinkauaa
Sitä minä ihmettelen että miksi pitää mennä naimisiin, ovat olleet yhdessä vasta vuoden.
- Jore29v
Kyllä mullekkin kelpais sexy ja kaunis Pamela onhan toi aika hottis. Voittaa tullessa ja mennessä monet nuoremmat sidu valaat.
- Tullessajamennessä
Tykkääkö Jore kaljasta?
- Jore29v
Tykkää.. ja hoteista vaaleista mimmeistä niin kuin pam pam Pamela ai, kun sinä oot niin ihana..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047