Haluaisin oikeasti toteuttaa pitkään haaveilemani fantasian eli gangbangin. Mielellään valmis porukka jolla jo kokemusta. 30-45v miehet ja teitä voisi olla 5.
164/75 c brune 19v Espoo.
Yks ehto et mul voi olla kasvoilla pieni naamio kokoajan.
Gangbang n19
12
1002
Vastaukset
- Buuahaha
Ja lopuksi on löylykauha perseessäs
- sivustakatsoja
Nyt tuo älykääpiö yrittää häiritä ihmisiä vääntämällä väärin heidän viestejä..Mielenkiintoista-kuinka turhautuneena,yksinäisenä ja mustasukkaisena pitäisi olla se Löylykauha/Kutsuni tyyppi? Kuluttaa niin paljon omaa aikaa ihmisten häirintään..Uskokoos hän oikeasti että se voi estää ?
Ainoa esto (hei sulle vinkki)-tehdä kaikesta maksullinen palvelu:) Kivaa jatkoa...D- kumpi-kampi-oikeassa
Kumpiko valehtelee? Tuo kutsuni, joka laittaa noita hakuilmoituksia, jotka hakevat ihan erilaista seuraa kuin täällä ilmoittavat. Vai nämä täällä ilmoittajat, jotka voivat hakea ihan muunlaista seuraa muilla foorumeilla.
- Hjki
Hyvät mitat sulla! 😊
Lopuksi kaikki laukeaa sun naamalle.
Pieni naamio? Kävisikö kypärämyssy ja värjätyt suojalasit?
Mahdollistaisi kuvaamisen.- K.u.t.s.u.n.i-
K.u.t.s.u.n.i@suomi24.fi aivovammainen, jolla on fetissi pikkupoikien eritteisiin (myös eläinten eritteet käyvät)
- TJn_kolumniko
Pauli Aalto-Setäläkö siellä kirjoittelee?
- K.u.t.s.u.n.i-
Sinne bittien avaruuteen liihotteli tämäkin saastatunnus.
Miksi naamio?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969