palstalle-en tajua syytä.
miks pitäs muka rekisteröityä tällaiselle
26
412
Vastaukset
No jos voi vika akuankkkana rekisteröityä ei mitään merkitystä. Mutta jos omalla nimellä ja oikeilla tiedoilla niin ehkä vastuu omista sanoista kullakin painottuu enemmän. Ehkä ei sitten ihan niin mitä tahansa kirjoittelisi.
- ö-Öö
Mnaah
Kv-mediayritykset, yleensäkin media-alan toimijat tarvitsevat ihmisten tietoja. Ne ovat kauppatavaraa, niillä nyt voi myydä vaikka mainostilaa, tai kohdistettua suoramarkkinointia. Kyse enimmäkseen pisneksestä. Ja lisäksi, tietokantoja voi kaupata muille toimijoille.
Lisäks on näitä muita syitä, kaikenlaista tietoa keräävät eri valtiot, erilaiset poliittiset, uskonnolliset jne toimijat. Niitä sitten voidaan käyttää mitä moninaisimpiin tarkoituksiin.
Noin periaatteessa päällimmäisenä kuitenkinkaupalliset syyt, mutta muuta skeidaa mukana paljon. Kuka muuten tietää, Allerin toimitusjohtaja on helluntailainen, tai että kuka loppupeleissä hallitsee tämänkin portaalin tietokantoja ?
Ei kande olla sinisilmäinen. Kyllä rekisteröittämömistäkin viesteistä paljon saa selville, mutta kun kaikki henkiötiedotkin palveluntarjoajalla, aika isokin koneisto saa helpolla dataa tarpeisiinsa.
Noin mainiten. Mulla rekisteröity nimimerkki tähän portaaliin vuodesta 2001 helmikuusta, en käytä sitä juuri koskaan. Em. syistä. Edes vähän pitää pitää kiinni yksityisyydestään.
=DW=Sinulla on rekisteröity nimimerkki, mutta et käytä sitä juuri koskaan. Mahtaako vaan sen käyttö altistaa sinua noille mainitsemillesi asioille, jos joku taho tietojasi käyttää, eiköhän se riitä, kun kerran olet suoli24:ään rekisteröitynyt, käytit tai et.
"Kenellä muulla muuten suoli24 meili on roskaposti-imuri?", kysyit maanataisessa aloituksessasi. Siitä päätellen sinulla se sitä on. Minä kirjaudun aina tänne jotain kirjoittaessani. Suoli24 meiliini ei ole tullut ensimmäistäkään roskapostia.
- Heikunkeikku
Eihän se olekaan pakko-pakko rekisteröityä.
Ken rekisteröi, ken ei.
Minä en.
En ole koskaan rekisteröitynyt, joten tässä sitä lojuskellaan puskanjuuressa.
Aina saman puskan juuressa köllin. Tutussa paikassa, josta on hyvä kiekua kieuntansa.
Vastaan ihmisille, oli se sitten rekisteröitynyt tahi ei. Ihan samantekevää, kuhan saa kirjoituksillaan jonkinmoista inspistä mun sormiini että huvittaa hänelle vastata. Vapaaehtoistahan rekisteröityminen on, jos ei koe olevan mitään järkevää syytä, niin jättää rekisteröitymättä.
- ö-Öö
Koetko olevan järkeviä syitä rekisteröityä?
Viittaan ylempään kommenttiini. Ei pidä olla liian siniset silmät.
=DW= ö-Öö kirjoitti:
Koetko olevan järkeviä syitä rekisteröityä?
Viittaan ylempään kommenttiini. Ei pidä olla liian siniset silmät.
=DW=En koe, muita kuin laiskuus, eikä sekään ole järkevä syy.
- paavo-ilmari-pöljänen
Vastuu on lukijalla.
- Bengalitikku
Joko taas tästä jauhetaan.
7 kertaa vuodessa.
Voisi kaivaa niitä vanhoja ketjuja, jos muisti noin pätkii. - siinä.kaikki
Bengalitikku kirjoitti:
Joko taas tästä jauhetaan.
7 kertaa vuodessa.
Voisi kaivaa niitä vanhoja ketjuja, jos muisti noin pätkii.Ja joka kerta tulee joku jauhaja paikalle kertomaan että tästä on jo aloituksia tehty. Muistiko pätkii.
- Bengalitikku
Ulkoa muistin ja kerroin mielipiteeni, että jonninjoutavaa pölinää.
Ymmärsitkö? - siinä.kaikki
Bengalitikku kirjoitti:
Ulkoa muistin ja kerroin mielipiteeni, että jonninjoutavaa pölinää.
Ymmärsitkö?ja muut kertoo omansa...ok. ymmärsitkö?
- Bengalitikku
Et tainnut ymmärtää sanaa jonninjoutava.
- siinä.kaikki
Bengalitikku kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää sanaa jonninjoutava.
Sun jankutukset on jonninjoutavaa...sen ymmärsin.
- Bengalitikku
Älä kommentoi, jos niin koet.
- Minäkinmietin
Bengalitikku kirjoitti:
Älä kommentoi, jos niin koet.
Miks sä kommentoit alotukseen jos ei aihe kiinnosta.
- Bengalitikku
Just siks.
Jos kysyt vielä, että miks.
Annan valmiinnvastauksen: diks.
juurikin sen takia
ettei kukaan toinen voi käyttää sun nimimerkkiä
jos on joku rekisteröimätön
niin joku voi tehdä kiusaa ja kirjoittaa hänenä.- Bengalitikku
Noinko olet tehnyt?
En alentuis. Bengalitikku kirjoitti:
Noinko olet tehnyt?
En alentuis.kirjoitinko että olen niin tehnyt
mutta olen sattunut lukemaan täällä
kun jotkut epäilee jonkun kirjoittavan omalla nimimerkillään.
- HavaittuOn
siksi että voi pyhimyksenä nimitellä muita puskiksi ja mennä sitten itse puskaan komppaamaan itseään :))
- Ompahan.vaa
Yhdentekevää rekistäytyminen kirjautuminen, näitä tulee eteen välillä, en ole huomannu koskaan mitään haittaa.
Siitä on ihan turha keskustella, kun ei tajua syytä. Jokaisella rekisteröitymättömällä on syynsä olla rekisteröitymättä ja jokaisella rekisteröityneellä oma syynsä olla rekisteröitynyt.
Minusta keskustelu ei ole oikein mielekästä, jos ei tiedä kenen kanssa keskustelee. No, ei se välttämättä vaadi rekisteröitymistäkään, jos muuten on rehellinen vakinikki.- e.lä.mä
Nyt halutaan evästeitä siis tieto missä olet.
- uskomatonta
Rekisteröityneet on NIIIN rehellisiä :))))
- Pervosointi
Digitalisaation vuoksi. Se pettää ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa662379En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331755- 101604
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009