Minusta olisi mukavaa

naseva

Jos kirjoittaisimmekin enemmän korpikirjoittajasta 😀

129

1423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sussiunakkoon

Meinaatko ettei saa tarpeeksi huomiota?

• hupshulluille

Aloittajalla pulaa aiheista ja oma kunnia hukassa. Tälläkään aloituksella ei sitä saa, kun Korpikirjailijan ketju saa uusia viestejä, eikä kilpailija pysy kärryillä omine aloituksineen.

Se runolaarikin taisi jäädä keskoseksi. syntyikin sellaisena raakileena....

Ota nyt hyvä ihminen ne lääkkeesi!

• nähty.onjo

Eihän korppiksen avaukseen kirjoita muut kuin korppis, joten kaada itsellesi vaan.

• nähty.onjo kirjoitti:

Eihän korppiksen avaukseen kirjoita muut kuin korppis, joten kaada itsellesi vaan.

ja tähän sun avaukseen ei kirjoita kun sää
        vaihtuvilla nimimerkeillä :)

• ainanaakka
        viivatiina kirjoitti:

ja tähän sun avaukseen ei kirjoita kun sää
        vaihtuvilla nimimerkeillä :)

et siis noteeraa itseäsi miksikään

• ainanaakka kirjoitti:

et siis noteeraa itseäsi miksikään

painu pesääs naakka raakkumasta
        sullakaan ei oo koskaan muuta asiaa
        kun näppästä näsäviisaasti
        ja ihan nyt näin äkkiä en muista nähneeni että kommentoit
        millään muulla tavalla kun kyseisellä
        oli asia mikä hyvänsä.

• Ompayllätys
        viivatiina kirjoitti:

painu pesääs naakka raakkumasta
        sullakaan ei oo koskaan muuta asiaa
        kun näppästä näsäviisaasti
        ja ihan nyt näin äkkiä en muista nähneeni että kommentoit
        millään muulla tavalla kun kyseisellä
        oli asia mikä hyvänsä.

Joko viivatiina on 70 täyttänyt?

• Ompayllätys kirjoitti:

Joko viivatiina on 70 täyttänyt?

no en oo täyttäny vasta kun kuuskymmentä
        mutta onks sillä väliä
        joka palstalla toi naakkakin
        raakkuu mun perässä
        en pääse sitä karkuun en sit millään.

• no tulipahan tännekkin vähän säpinää
      vielä kun hatsansaa tulee tänne kohtapuoleen
      niin kuuskymppispalsta kuolee
      niin kävi viiskymppisillekkin kun
      nää kaksi huippu tyyppiä siirtyivät kuuskymppisiin.

• HerääPahvi

Ikävä kun sinä jäät sinne rullakoitten purkamiseksi kanssa ja nyt viimeiset siivoojariepu hommelit. Kyllä kuuskymppisenä olisi parempi jäädä eläkkeelle, matkustelee sitten vaikka vähemmän Fugeen.

• HerääPahvi kirjoitti:

Ikävä kun sinä jäät sinne rullakoitten purkamiseksi kanssa ja nyt viimeiset siivoojariepu hommelit. Kyllä kuuskymppisenä olisi parempi jäädä eläkkeelle, matkustelee sitten vaikka vähemmän Fugeen.

kuulehan sää vanhus
        ei tällainen nuorekas huippukuntoinen kuuskymppinen
        vielä kotiin viitti jäädä makaamaan
        kyllä mää sit kerkeen maata kun tuun sun ikääs
        se aika on ohi kun kuuskymppisenä oltiin siinä kunnossa
        että oli pakko jäädä eläkkeelle
        kun pitää itsestään ja kunnostaan huolta
        niin jaksaa paljon muutakin kun
        miettiä toisten asioita näillä palstoilla.

• HerääPahvi
        viivatiina kirjoitti:

kuulehan sää vanhus

Kuulehan sinä holhouksen alainen, ei tarvita kuin yksi soitto tai viesti korppikselta sinulle niin sinun kirjoittelut loppuvat siihen.

• juupastajuu
        viivatiina kirjoitti:

kuulehan sää vanhus

Sinulla olisi varmasti lupaava ura politiikassa:
        Vaikka ajatus katkeaa, niin puhe ei.

• HerääPahvi kirjoitti:

Kuulehan sinä holhouksen alainen, ei tarvita kuin yksi soitto tai viesti korppikselta sinulle niin sinun kirjoittelut loppuvat siihen.

mun kirjoitteluja ei määrää kukaan
        kirjoitan ihan sillon kun itse haluan
        ja niin paljon kun haluan ja mitä haluan
        yritäs pahvi nyt vähän rauhoittua
        ettei verenpaine kohooooooooo.

• juupastajuu kirjoitti:

Sinulla olisi varmasti lupaava ura politiikassa:
        Vaikka ajatus katkeaa, niin puhe ei.

tossa oot ihan väärässä
        politiikka ei oo koskaan kiinnostanu mua tipan tippaa
        kerroppas missä kohdassa ajatus katkes.

• HerääPahvi
        viivatiina kirjoitti:

mun kirjoitteluja ei määrää kukaan
        kirjoitan ihan sillon kun itse haluan
        ja niin paljon kun haluan ja mitä haluan
        yritäs pahvi nyt vähän rauhoittua
        ettei verenpaine kohooooooooo.

Sinulla niitä kohoamista ja pillastumisia on sattunut useampaiakin vuosien saatossa. Varo vaan korppis seuraa sinua silmämunat kovana!

• HerääPahvi kirjoitti:

Sinulla niitä kohoamista ja pillastumisia on sattunut useampaiakin vuosien saatossa. Varo vaan korppis seuraa sinua silmämunat kovana!

hyvää yötä.

• HerääPahvi kirjoitti:

niiiiiin ja jos et osaa vastata kysymykseen
        niin älä sitten väitä sellaista missä ei ole perää.

• mitään.ei.sanoilla.sano

Huvittavaa, kun korpikirjoittajasta ei ole sanaakaan aloittaja kirjoittanut, eikä tunnu noissa muille antamissaan vastauksissakaan muuta kuin uhannut että korppis tulee...
      mistä sen tiedät ja miksi uhkailet asioilla joissa ei ole päätä eikä häntää.

Jokainen osaa haukkua räksyttää,mutta hyvin harva osaa keskustella asioista rauhallisesti edes yhden vastauksen verran.

Mitä aloittaja haluaa korpikirjoittajasta kertoa?
      En tunne ko. kirjoittajaa kuin muutaman viestinsä verran, mutta pidän häntä asiallisena ja järkevänä naisena.
      Samaa ei voi sanoa ihan kaikista, en edes tunne uusia kirjoittajia, en ole asunut 60 palstalla, en edes lukenut viestejä, mutta täällä tunnutaan tietävän kaikkien lapsilukukin.

Montakohan lasta minulla? Kenen kanssa olen riidellyt? Huusinko minä? Mitä minäkin tulun viime vuonna palstalla kertoneeksi? Kerroinko, että keitin pottuja ja paistoin läskiä, niin minä tein kerran viime vuonna, muistatkos?
      Etkö muista, no sitten en ole kerrtonut, mutta kun täällä tiedetään aina sekin mitä en ole edes sanonut niin uskoin sinun edes sen tietävä, minun potunkeittoni.
      Läski on muuten hyvää, muualla toki, kuin vyötäröllä, mutta kuka nyt vyötäröitä maistais ja makua tietäis. Paitsi, jos joku tietää senkin maun, kun kaiken osaa sanoa ja kertoa muillekin totuuksia elämän raadollisuudesta, kuten uhata korppiksella.

• ainanaakka

et ehkä huomaa kuinka huomionhakuinen korppis on mutta tulette kyllä tuntemaan hänen tapansa

• ainanaakka kirjoitti:

et ehkä huomaa kuinka huomionhakuinen korppis on mutta tulette kyllä tuntemaan hänen tapansa

Ei missään säännöissä ole kielletty olemasta huomionhakuinen.
        Jatka vain huomionhakemistasi sinäkin ihan vapaasti niinkuin tähänkin asti.

• mitätön.minuusko
        Tellukka kirjoitti:

Ei missään säännöissä ole kielletty olemasta huomionhakuinen.
        Jatka vain huomionhakemistasi sinäkin ihan vapaasti niinkuin tähänkin asti.

Se koirahan älähtää johon kalikka kolahtaa? Vai?

Kaikki eivät hae suosiota, mutta osaavat käsitellä asioita ja vastata hakematta huomiota jollain kummallisella mitättömällä lohkaisulla tai riitelemällä.

Yleisistä asioista ei osata kirjoittaa asiallisesti, sitten kiinnostutaan nimerkeistä ja jahdataan kirjoittajia nimimerkin takana, omalla nimerkillään kirjoittava on täällä saalin joillekin puskapanettelijoille joiden tärkein elämäntehtävä onkin kai [ ? ] seurata nimerkin kaikki sanomiset, ottaa irrallisia sanoja tms. ja jahti alkaa.
        Rekkaamattomana täällä on pakko pysyä, jos haluaa pitää itsemäärämisoikeutensa täällä sekalaisessa seurakunnassa jossa ei voi ampua aseilla, mutta sanoilla sitä yritetään.

• mitätön.minuusko kirjoitti:

Se koirahan älähtää johon kalikka kolahtaa? Vai?

Kaikki eivät hae suosiota, mutta osaavat käsitellä asioita ja vastata hakematta huomiota jollain kummallisella mitättömällä lohkaisulla tai riitelemällä.

Yleisistä asioista ei osata kirjoittaa asiallisesti, sitten kiinnostutaan nimerkeistä ja jahdataan kirjoittajia nimimerkin takana, omalla nimerkillään kirjoittava on täällä saalin joillekin puskapanettelijoille joiden tärkein elämäntehtävä onkin kai [ ? ] seurata nimerkin kaikki sanomiset, ottaa irrallisia sanoja tms. ja jahti alkaa.
        Rekkaamattomana täällä on pakko pysyä, jos haluaa pitää itsemäärämisoikeutensa täällä sekalaisessa seurakunnassa jossa ei voi ampua aseilla, mutta sanoilla sitä yritetään.

Joo, niin monenlaisia meitä ihmisiä on, täälläkin. Niitä eroja meissä voisi luetella maailman tappiin asti ja aina löytyisi jotain uutta.

Eihän ole tarkoituskaan, että tällaisella palstalla kaikki olisivat identtistä tasapääjoukkoa.

• naseva
        Tellukka kirjoitti:

Joo, niin monenlaisia meitä ihmisiä on, täälläkin. Niitä eroja meissä voisi luetella maailman tappiin asti ja aina löytyisi jotain uutta.

Eihän ole tarkoituskaan, että tällaisella palstalla kaikki olisivat identtistä tasapääjoukkoa.

Ei tietenkään ole tarkoitus hakea mitään tasapääjoukkoa. Mutta esimerkiksi sinun kohdallasi tapahtuva jatkuva negatiivinen kommentointi ja epäkohtien tai ristiriitaisuuksien hakeminen toisten viesteistä on lapsellista. Kuten myös tenttaamisesi ja jankuttamisesi, puhumattakaan tapanasi olevasta kysymysten tulvasta, jonka aloittaja usein saa kohdata.

• naseva kirjoitti:

Ei tietenkään ole tarkoitus hakea mitään tasapääjoukkoa. Mutta esimerkiksi sinun kohdallasi tapahtuva jatkuva negatiivinen kommentointi ja epäkohtien tai ristiriitaisuuksien hakeminen toisten viesteistä on lapsellista. Kuten myös tenttaamisesi ja jankuttamisesi, puhumattakaan tapanasi olevasta kysymysten tulvasta, jonka aloittaja usein saa kohdata.

Niin, tällainenkin täällä on.
        Mitä siitä sit?

• naseva
        Tellukka kirjoitti:

Niin, tällainenkin täällä on.
        Mitä siitä sit?

Sinä kysyit, joten vastasin.

Älä sinä vastaa enää tähän viestiin kysymyksesiesi kanssa.

• naseva kirjoitti:

Sinä kysyit, joten vastasin.

Älä sinä vastaa enää tähän viestiin kysymyksesiesi kanssa.

Kyllä minä vastaan ihan mihin viestiin haluan.
        Miksi en saisi? Onko säännöissä kielletty?

• naseva
        Tellukka kirjoitti:

Mitä minä kirjoitin.

M.O.T

• ainanaakka
        Tellukka kirjoitti:

ihan samalla tavalla kaikki palstahäiriköt vastaavat

• naseva kirjoitti:

Mitä minä kirjoitin.

M.O.T

Kirjoitit jotain, että haluaisit enemmän keskustelua korpikirjailijasta.
        En kyllä ymmärrä miksi. Eikö hän mielestäsi itse kirjoita tarpeeksi itsestään?

• Sivustaseuraaja
        Tellukka kirjoitti:

Kirjoitit jotain, että haluaisit enemmän keskustelua korpikirjailijasta.
        En kyllä ymmärrä miksi. Eikö hän mielestäsi itse kirjoita tarpeeksi itsestään?

Taas kysymys

• Sivustaseuraaja kirjoitti:

Taas kysymys

Siihen saat kiltisti tottua.

• Sivustaseurannut
        Tellukka kirjoitti:

Siihen saat kiltisti tottua.

Yritä joskus vastata

• Sivustaseurannut kirjoitti:

Yritä joskus vastata

Ihan sekaisin sinun kanssasi menee.
        Väliin kielletään vastaamasta, sitten käsketään vastaamaan, sitten töksäytetään, että miksi siis vastasit.

Sinunko määräyksiäsi täällä pitäisi kaikkien totella?
        Mikäs on pahinta, mitä voi tapahtua, jos sinun pillisi mukaan ei kirjoita?

• Sivustaseurannut
        Tellukka kirjoitti:

Ihan sekaisin sinun kanssasi menee.
        Väliin kielletään vastaamasta, sitten käsketään vastaamaan, sitten töksäytetään, että miksi siis vastasit.

Sinunko määräyksiäsi täällä pitäisi kaikkien totella?
        Mikäs on pahinta, mitä voi tapahtua, jos sinun pillisi mukaan ei kirjoita?

Ymmärsit kyllä mutta haluat antaa itsestäsi siivoojaa arvokkaamman vaikutelman. Onnistut huonosti.

• Sivustaseurannut kirjoitti:

Ymmärsit kyllä mutta haluat antaa itsestäsi siivoojaa arvokkaamman vaikutelman. Onnistut huonosti.

Enhän minä mikään siivooja olekaa.
        Tavallinen eläkeläismummeli vain.

• Aion.kirjoittaa

Eikai täällä ole sääntöjä miten pitää kirjoittaa.

• naseva

Parasta olisi jos kaikki avaukset olisivat korpikirjoittajasta.😀

• Aion.kirjoittaa

Mulle on aivan samantekevää kuka kirjoittaa, aina voi sivuttaa jos ei mielytä.

• ainanaakka
        Aion.kirjoittaa kirjoitti:

Mulle on aivan samantekevää kuka kirjoittaa, aina voi sivuttaa jos ei mielytä.

miksi siis vastasit

• Aion.kirjoittaa
        ainanaakka kirjoitti:

miksi siis vastasit

Aina voi sivuttaa jos ei mielytä,
        Palstalla kirjoittelu vähenee loppuu jos ei anneta olla oma itsensä.

• Luin ketjun tässä aamukahvini aikana, ja ilmeisesti on syntynyt uskomus aloitteen olleen minulta. Se ei pidä paikkaansa, joskaan luuloitteluista ei ilmeisesti päästä koskaan.
      Aloitukset teen enimmäkseen omalla nimimerkilläni, eikä tuo naurumerkki 😊 ole mitenkään yksinoikeuteni.
      Hyvää jatkoa palstalle vaan,... en koe korppista kuin ketään muutakaan kilpailijaksi.

• naseva

Ei ollut tarkoitus heittää epäilyjä sinun niskaasi, vaan ihan naureskelen pelkästään korppiksen blpggaamiselle.

• naseva
        naseva kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus heittää epäilyjä sinun niskaasi, vaan ihan naureskelen pelkästään korppiksen blpggaamiselle.

bloggaamiselle

• Observeri
        naseva kirjoitti:

bloggaamiselle

Kyllä se sai tuolla kuuskymppisissä jatkuvasti siitä palautta, miksi pitää tehdä oma avaus omista tekemisisistä. Täällä ne voi kirjoittaa kahvipirttiin.

• Observeri kirjoitti:

Kyllä se sai tuolla kuuskymppisissä jatkuvasti siitä palautta, miksi pitää tehdä oma avaus omista tekemisisistä. Täällä ne voi kirjoittaa kahvipirttiin.

Missä säännöissä kielletään tekemästä oma avaus omista tekemisistään?
        Tee vain ihan vapaasti sinäkin, niin ei tarvitse natkuttaa.

• Observeri
        Tellukka kirjoitti:

Missä säännöissä kielletään tekemästä oma avaus omista tekemisistään?
        Tee vain ihan vapaasti sinäkin, niin ei tarvitse natkuttaa.

Sinä ja sinun sääntösi...

• en.mene.pirttiin
        Observeri kirjoitti:

Oletkos sinä oikeutettu määräämään, että omista tekemisistä pitää ja saa kirjoittaa vain kahvipirttiin?

Voi hetkutin, alan kyllä joka aamu kertomaan mitä söin ja nukuinko huonosti vai hyvi.
        Aloituksia ei ole kenenkään osalta rajattu, vai oletko sinä jokin laskuri ja määräät mitä tänne saa kirjoittaa?

• Observeri kirjoitti:

Sinä ja sinun sääntösi...

Minunko sääntöni?
        Ei,kun Suomi24 säännöt.
        https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Mitä sääntöä rikkoo, jos tekee oman avauksen tekemisistään? Tuotako loukkaavaa materiaalia? Pelkästään siksi, että sinä loukkaannut sellaisesta?

• Lopetajo
        Tellukka kirjoitti:

Minunko sääntöni?
        Ei,kun Suomi24 säännöt.
        https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Mitä sääntöä rikkoo, jos tekee oman avauksen tekemisistään? Tuotako loukkaavaa materiaalia? Pelkästään siksi, että sinä loukkaannut sellaisesta?

Tuolla aikaisemmin kirjoitettiinkin sinun jankuttamisestasi. Silmiinpistävää on myös se, ettet edes itse tee avauksia vaikka niistä meuhkaatkin.

• Lopetajo kirjoitti:

Tuolla aikaisemmin kirjoitettiinkin sinun jankuttamisestasi. Silmiinpistävää on myös se, ettet edes itse tee avauksia vaikka niistä meuhkaatkin.

Ei missään säännöissä sanota sellaistakaan, että olisi pakko tehdä aloituksia.
        Lue säännöt.

• Pelottavaaa
        Tellukka kirjoitti:

Ei missään säännöissä sanota sellaistakaan, että olisi pakko tehdä aloituksia.
        Lue säännöt.

Et uskalla tehdä aloituksia, suosio voisi olla olematon. Suunapäänä muitten ketjuissa sohlaat koko ajan. Tunnut asuvan pakstalka, tunnet tämänkin 70 vaarallisen hyvin, voit lyödä vyön alle . Mahtaa olla nyt riemu 60 plussalaisilla kun pääsivät sinusta ja korpista.

• Uuvuttavaa
        Pelottavaaa kirjoitti:

Et uskalla tehdä aloituksia, suosio voisi olla olematon. Suunapäänä muitten ketjuissa sohlaat koko ajan. Tunnut asuvan pakstalka, tunnet tämänkin 70 vaarallisen hyvin, voit lyödä vyön alle . Mahtaa olla nyt riemu 60 plussalaisilla kun pääsivät sinusta ja korpista.

Kyllä on riemu ja rauha kuuskymppisillä kun päästiin näistä kahdesta moottoriturvasta eroon. Ei näillä palstoilla ole tarkoitus vinoilla kirjoittajille, olen erittäin pettynyt korppiksen tyyliin nimitellä rekkaamattomia paskapuskiksiki. Ja tellukka on ihan oikeasti rasittava.

• Pelottavaaa kirjoitti:

Onkohan siellä edes muut havainnoineet lähtöämme, muut kuin sinä ja kenties leski, siinä määrin että pystyisivät riemuitsemaan siitä. Mutta täältähän meidät löysit.

Tuossa aloitusten tekemisessä minulla varmaan on pikkusen epävarmuutta, sillä en koskaan osaisi tehdä näin laadukasta aloitusta kuin tässä ketjussa on.

• Uuvuttavaa kirjoitti:

Kyllä on riemu ja rauha kuuskymppisillä kun päästiin näistä kahdesta moottoriturvasta eroon. Ei näillä palstoilla ole tarkoitus vinoilla kirjoittajille, olen erittäin pettynyt korppiksen tyyliin nimitellä rekkaamattomia paskapuskiksiki. Ja tellukka on ihan oikeasti rasittava.

Onnittelen sinuakin 70-vuotispäiväsi johdosta!

• Uuvuttavaa
        Tellukka kirjoitti:

Sinä olet hyvässä lykyssä ko kuollut ennen kuin minä tulen 7-kymppisiin.

• Uuvuttavaa kirjoitti:

Sinä olet hyvässä lykyssä ko kuollut ennen kuin minä tulen 7-kymppisiin.

Mutta, hyvä ystävä, sinähän olet jo täällä. Vilkaise tuonne palstan yläreunaan.
        Missä sinä luulit kirjoittavasi?

• Uuvuttavaa
        Tellukka kirjoitti:

Mutta, hyvä ystävä, sinähän olet jo täällä. Vilkaise tuonne palstan yläreunaan.
        Missä sinä luulit kirjoittavasi?

Tätä näsäviisautta juuri tarkoitan.

• Uuvuttavaa kirjoitti:

Tätä näsäviisautta juuri tarkoitan.

No kuka sinua pakottaa tänne yli seitenkymppisten palstalle itkemään alaikäisenä, koska sinulla kuulostaa olevan niin paljon mukavampaa ikäistesi palstalla?

• ainanaakka
        Tellukka kirjoitti:

No kuka sinua pakottaa tänne yli seitenkymppisten palstalle itkemään alaikäisenä, koska sinulla kuulostaa olevan niin paljon mukavampaa ikäistesi palstalla?

et malttanut räyskä pitää turpaasi kiinni

• Uuvuttavaa
        ainanaakka kirjoitti:

et malttanut räyskä pitää turpaasi kiinni

Olen samoilla linjoilla kanssasi, kuuskymppisissä kyseinen svedu räyhäsi ettei kukaan saa häntä siirtymään seitsenkymppisiin. Nyt ei saa kuuskymppiset tulla tänne, huh huh!

• ainanaakka
        Uuvuttavaa kirjoitti:

Olen samoilla linjoilla kanssasi, kuuskymppisissä kyseinen svedu räyhäsi ettei kukaan saa häntä siirtymään seitsenkymppisiin. Nyt ei saa kuuskymppiset tulla tänne, huh huh!

tuo svedu sana sai hymyn huulilleni

• Pelottavaaa kirjoitti:

kovinhan toi tellukka tuntuu olevan suosittu
        ittekkin just vastasit sen kirjoitukseen.

• hienoa
        ainanaakka kirjoitti:

tuo svedu sana sai hymyn huulilleni

Tellukka on loistava sanataituri. Mallikelpoinen keskustelija. Todellla upeaa, että saatiin Tellukka tälle palstalle keskusteluja ryydittämään . Tellukka tuo raikkaan tuulahduksen ennen aika vanhantavaan 70 keskustelukulttuuriin. Virkeitä virkkeitä. Lentäviä lauseita. Poissa pitkästyttävät puheenpidot. Yhdellä sanalla WAU

• viivatiina kirjoitti:

kovinhan toi tellukka tuntuu olevan suosittu
        ittekkin just vastasit sen kirjoitukseen.

Ja toisaalta väittää, ettei kukaan vastaa kommentteihini.
        Huumoria siltä ei puutu.

• hienoa
        Tellukka kirjoitti:

Huumoria siltä ei puutu.

Nonniin, mitäs mä sanoin juuri äsken. Taas Tellukka lohkaisi loistavasti. Kommentit ketjussa kiihtyy. Satanen tähtäimessä.

• ainanaakka
        hienoa kirjoitti:

Nonniin, mitäs mä sanoin juuri äsken. Taas Tellukka lohkaisi loistavasti. Kommentit ketjussa kiihtyy. Satanen tähtäimessä.

lohkaisi loistavasti

• Tellukka kirjoitti:

Huumoria siltä ei puutu.

ihan perätöntä höpinää
        kun koko ajan joku sulle vastailee
        kovasti tuntuvat olevan kiinnostuneita kirjoituksistasi :)

• ainanaakka
        viivatiina kirjoitti:

ihan perätöntä höpinää
        kun koko ajan joku sulle vastailee
        kovasti tuntuvat olevan kiinnostuneita kirjoituksistasi :)

vastaajan joku sinullekin vaikka et ole yhtään kiinnostava ja olet väärällä palstalla

• ainanaakka kirjoitti:

vastaajan joku sinullekin vaikka et ole yhtään kiinnostava ja olet väärällä palstalla

ainakin sää haaskalintu oot kintereillä koko ajan
        palstalla kun palstalla
        yksi nikki on poissuljettu epäilyksistäni kuka sää oot
        näin tänään facessa in memoriam hänen profiilissaan
        ja ei ehkä ollu koskaan niin paha kun sää.

• Viidesketju
        viivatiina kirjoitti:

ainakin sää haaskalintu oot kintereillä koko ajan
        palstalla kun palstalla
        yksi nikki on poissuljettu epäilyksistäni kuka sää oot
        näin tänään facessa in memoriam hänen profiilissaan
        ja ei ehkä ollu koskaan niin paha kun sää.

Resetoida Dogs

• tasapuolisuutta1
        Tellukka kirjoitti:

Muistithan onnitella myös tuota viivatiinaa 70-vuotispäivän johdosta.

• Tel.lukka
        tasapuolisuutta1 kirjoitti:

Muistithan onnitella myös tuota viivatiinaa 70-vuotispäivän johdosta.

Sehän puristeli siirtymistä vastaan kuuskymppisissä ja jatkaa nyt samaa nokittelua mitä sai itse sai kohdalleen.

• Tel.lukka kirjoitti:

Sehän puristeli siirtymistä vastaan kuuskymppisissä ja jatkaa nyt samaa nokittelua mitä sai itse sai kohdalleen.

Mikä "se"?

Harmittaako kovasti, kun et pysty kopioimaan rekattua nikkiäni? Juuri sinun takiasi aloin kirjoittamaan pelkästään rekattuna. Puskissa saat muotoilla nikkiäni miten haluat, mutta täysin identtiseksi minun nikkini kanssa sitä tuskin saat, ainakaan siniseksi.

• hienoa

Kannatan aloituksen ehdotusta!

Keskustellaan enemmän hänestä. Tellukka ja Paloma.se.co ansaitsevat myöskin hohdokkaalla ulosannillaan tulla keskustelujen, kommenttien ja aloitusten keskiöön.

• kunnioittaenn

Varsinkin seco ansaitsee erityis kunnioituksen. Hänellä pn peräti kaksi ulkommalaista miestä ollut. Vallan columbialainen, kuka teistä panee paremmaksi ?

• hienoa
        kunnioittaenn kirjoitti:

Varsinkin seco ansaitsee erityis kunnioituksen. Hänellä pn peräti kaksi ulkommalaista miestä ollut. Vallan columbialainen, kuka teistä panee paremmaksi ?

Hurmaava on seco, kun muitten maitten ja mantereitten miehiä saa omakseen. Enemmän kuin yhden.
        Viehättävä myös aloituksessa mainittu leidi on. Enemmän kuin yhden miehen on hurmannut vallan. Toinen hollantilainen. Lentävä hollantilainen, kun lentokoneella matkustavat yhdessä ja erikseen. Eikö ollutkin hauskasti sanottu minultakin.
        Tellukan miehistä en tiedä. Kaunotar on Tellukka ollut nuorena neitona. Missi ehkäpä. Suomen tai Ruotsin perintöprinsessa vähintäänkin. Miehet kaunottaren noteeraavat. Varmasti Tellukka sai miesten huomion. Toivotaan Tellukan avautumista miehistään.
        Kansainvälinen on tämä palsta nyt kolmen leidin ylitettyä ikärajan. Sivistystä suodaan suomalaisille.

• ainanaakka
        hienoa kirjoitti:

Hurmaava on seco, kun muitten maitten ja mantereitten miehiä saa omakseen. Enemmän kuin yhden.
        Viehättävä myös aloituksessa mainittu leidi on. Enemmän kuin yhden miehen on hurmannut vallan. Toinen hollantilainen. Lentävä hollantilainen, kun lentokoneella matkustavat yhdessä ja erikseen. Eikö ollutkin hauskasti sanottu minultakin.
        Tellukan miehistä en tiedä. Kaunotar on Tellukka ollut nuorena neitona. Missi ehkäpä. Suomen tai Ruotsin perintöprinsessa vähintäänkin. Miehet kaunottaren noteeraavat. Varmasti Tellukka sai miesten huomion. Toivotaan Tellukan avautumista miehistään.
        Kansainvälinen on tämä palsta nyt kolmen leidin ylitettyä ikärajan. Sivistystä suodaan suomalaisille.

viivatiina ei ole mitään siinä porukassa

• Yxihailia

Susmorsio sai kurdilta kihlasormuksen ja vallpitti palstan tavoitellun urhon,voitteko panna paremmaksi ? Ss on ollut 3 kertaa aviossa, voitteko panna paremmaksi ? Molemmat upeita kaunottaria.

• Ei.ihailtavaa
        Yxihailia kirjoitti:

Susmorsio sai kurdilta kihlasormuksen ja vallpitti palstan tavoitellun urhon,voitteko panna paremmaksi ? Ss on ollut 3 kertaa aviossa, voitteko panna paremmaksi ? Molemmat upeita kaunottaria.

Usein näillä rääväsuu ihmisillä on paljon mielenterveys ongelmia.

• ainanaakka
        Ei.ihailtavaa kirjoitti:

Usein näillä rääväsuu ihmisillä on paljon mielenterveys ongelmia.

viivatiina ainakin on ollut ladattavana korppiksesta ja tellukasta en ole varma

• Piuhatjärjestykseen
        ainanaakka kirjoitti:

viivatiina ainakin on ollut ladattavana korppiksesta ja tellukasta en ole varma

Älä levitä väärää tietoa tuntemattomista ihmisistä.

• ainanaakka
        Piuhatjärjestykseen kirjoitti:

Älä levitä väärää tietoa tuntemattomista ihmisistä.

ihan itse se sitä tuolla kuuskymppisissä kertoi avoimella ihmisellä ei tahdo pysyä sellaisetkaan asiat piilossa

• Pelastajat
        ainanaakka kirjoitti:

ihan itse se sitä tuolla kuuskymppisissä kertoi avoimella ihmisellä ei tahdo pysyä sellaisetkaan asiat piilossa

Minusta kaikkien omien asioiden luetteleminen keskustelupalstalla on persiistä, ihan kuin haettaisiin jotain sympatiaa.

• Nähty.onjo
        Pelastajat kirjoitti:

Minusta kaikkien omien asioiden luetteleminen keskustelupalstalla on persiistä, ihan kuin haettaisiin jotain sympatiaa.

Tuollaiset koko päivän askareiden luettelemiset ovat typeryyttä

• ainanaakka kirjoitti:

myönsin uupuneeni työssä yrittäjänä
        ja olin sen jälkeen kaksi vuotta
        kuntoutustukieläkkeellä mutta
        ihan omin voimin ja läheisteni ja ystävieni kanssa
        sain itseni kuntoutettua ilman minkäänlaista latausta
        se on niitä sun kummallisia kuvitelmiasi
        enkä varmaan ole ainut ihminen
        joka uupuu ja kun sen hyvissä ajoin myöntää itselleen
        niin siitä palautuu ihan normaaliin olotilaan lepäämällä
        ja myöntämällä että ei ole mikään kone joka jaksaa jaksaa
        mutta missään vaiheessa se ei sekoittanut mun päätä
        niinkun sun pääs on sekaisin kun seinäkello
        et osaa muuta kun arvostella toisia kirjoittajia
        kirjoittaa sontaa ruudun täydeltä päivästä toiseen
        ja tästä rupee olemaan jo kohta neljä vuotta siitä
        niin toivoisin että ainakin nää mun terveysasiat
        olis jo puitu täällä palstalla loppuun
        ilmoitan kyllä sitten kun uusia ilmaantuu.

• Robot
        viivatiina kirjoitti:

myönsin uupuneeni työssä yrittäjänä
        ja olin sen jälkeen kaksi vuotta
        kuntoutustukieläkkeellä mutta
        ihan omin voimin ja läheisteni ja ystävieni kanssa
        sain itseni kuntoutettua ilman minkäänlaista latausta
        se on niitä sun kummallisia kuvitelmiasi
        enkä varmaan ole ainut ihminen
        joka uupuu ja kun sen hyvissä ajoin myöntää itselleen
        niin siitä palautuu ihan normaaliin olotilaan lepäämällä
        ja myöntämällä että ei ole mikään kone joka jaksaa jaksaa
        mutta missään vaiheessa se ei sekoittanut mun päätä
        niinkun sun pääs on sekaisin kun seinäkello
        et osaa muuta kun arvostella toisia kirjoittajia
        kirjoittaa sontaa ruudun täydeltä päivästä toiseen
        ja tästä rupee olemaan jo kohta neljä vuotta siitä
        niin toivoisin että ainakin nää mun terveysasiat
        olis jo puitu täällä palstalla loppuun
        ilmoitan kyllä sitten kun uusia ilmaantuu.

Kiitos avautumisesta ja yritä pitää huolta ettei vaan ole edessä uudelleen vielä ennen eläkeikää.

• viivatiinaa
        Robot kirjoitti:

Kiitos avautumisesta ja yritä pitää huolta ettei vaan ole edessä uudelleen vielä ennen eläkeikää.

Ei näillä töillä
        missä ei tarvii vastata kun omistaan
        ja ehkä siinä oli vähän vaikutusta kilpirauhasen vajaatoiminnallakin
        ei ole taipumusta kovin helposti uupua mutta monen sattuman summa.

• Novellit

Eiköhän nainen jo näyttänyt tapansa?

• Tillinvarsi

Miten koit hänen kirjoituksensa?

• Novellit
        Tillinvarsi kirjoitti:

Miten koit hänen kirjoituksensa?

Negatiivisena

• Tillinvarsi

Kävin lukemassa negatiivisen ihmisen tunnusmerkkejä..

Onko hän mielestäsi kielteinen, pessimistinen, alavireinen, sulkeutunut, valittava, elämäänsä tyytymätön. Onko hän huolestunut menneestä, tulevasta ja nykyhetkestä. Määräileeko, uhkaileeko hän jne?

• Novellit

Kyllä, kaikkea tuota.

Ja kyllä hän saisi koko tämän avauksen poistettua, mutta tykkää olla esillä. Huomionhakuinen itsensätyrkyttäjä puutui listalta.

• Varsinaine

Ei taida kahvipirtti riittää kainuulaiselle pientilalliselle, kun oikeen miehenäkin on hollantilainen ja työelämässäkin ollut vähän aikaa ”johtotehtävissä”. Aika monasti menee runolla itsekehun puolelle, mutta kuten sanotaan ettei voi paljoa vaatia kun ei ole mitään saanu ;)

• Huomioita

Mutta ei se osaa edes presidenttiä oikein kirjoittaa. Asuuko se talvet vuokralla ja irtosanoo kämpän kesäajaksi, kun mökillään majailee ? Varmaan irtisanoo Hollannin keikkojenkin ajaksi. Kainuussa on alhaiset vuokrat ja mökkien hinnat.

• no.huomaahan.sen

Mitä tuo tellukka-pullukka täällä äyskii eri nikeillä?

• hyvä-tellukka

"Mitä tuo tellukka-pullukka täällä äyskii eri nikeillä?"

Älähän sinä sekoile, koska Tellukka ei kirjoittele eri nikeillä nyt, vaikka oli hänellä ennen toinen nikki ja taisi olla kolmaskin.. Nyt kyllä kirjoittaa tuolla samalla nikillään ja minua harmittaa, koska ehtii aina minua ennen vastaamaan samoin, kuin minäkin vastaisin, joten olemme saman mielipiteen omistajia, ...useimmiten.

Tellukalle sanoisin, että ei sinulle kyllä kunniankukko laula, vaikka oletkin aina ennen minua, mutta nyt saat sinä syytökset ja minä pääsen vähemmällä moittimisella!DD

• Sivustaseurannut
        hyvä-tellukka kirjoitti:

Älähän sinä sekoile, koska Tellukka ei kirjoittele eri nikeillä nyt, vaikka oli hänellä ennen toinen nikki ja taisi olla kolmaskin.. Nyt kyllä kirjoittaa tuolla samalla nikillään ja minua harmittaa, koska ehtii aina minua ennen vastaamaan samoin, kuin minäkin vastaisin, joten olemme saman mielipiteen omistajia, ...useimmiten.

Tellukalle sanoisin, että ei sinulle kyllä kunniankukko laula, vaikka oletkin aina ennen minua, mutta nyt saat sinä syytökset ja minä pääsen vähemmällä moittimisella!DD

Miten voit kirjoittaa toisen ihmisen puolesta ettei hän kirjoita toisilla nikeillä. Miten voit tietää?

Ainakin itse kuuskymppisenä tykkään kun päästiin tosikko-telluksta eroon. Manalaa kirjoittaa ihmisen kanssa jolla ei ole yhtään huumorintajua.

• Sivustaseurannut
        Sivustaseurannut kirjoitti:

Miten voit kirjoittaa toisen ihmisen puolesta ettei hän kirjoita toisilla nikeillä. Miten voit tietää?

Ainakin itse kuuskymppisenä tykkään kun päästiin tosikko-telluksta eroon. Manalaa kirjoittaa ihmisen kanssa jolla ei ole yhtään huumorintajua.

Siis kamalaa kirjoittaa...

• nikitön
        hyvä-tellukka kirjoitti:

Tellukka on sanavalmis ja hauska kirjoittaja. Myös älykäs ja usein asiallinen.

• ainanaakka
        nikitön kirjoitti:

Tellukka on sanavalmis ja hauska kirjoittaja. Myös älykäs ja usein asiallinen.

eikai sitä siksi potkittu pois kuuskymppisistä

• valittajienkermaaolet

Jos teillä siellä kuuskymppisissä on kivaa tellukan lähdön jälkeen, miksi tulet tänne hakemaan "epäsuosikin titteliä" itsellesi?
        Minä en juoksisi inhoamani perässä räkyttämässä. Olisin iloinen kun ei tarvitse nähdä eikä kuulla, mutta minulla on vielä järki tallella ja osaan arvoida ketä kuuntelen ja kenen jälkiä seuraan!

Thmät juoksee kuuskymppisistä ruikuttamassa seitsenkymppisten palstalla.

Ei taida hyvin siellä alakerrassa mennä!

• tulet-huomaamaan
        valittajienkermaaolet kirjoitti:

Jos teillä siellä kuuskymppisissä on kivaa tellukan lähdön jälkeen, miksi tulet tänne hakemaan "epäsuosikin titteliä" itsellesi?
        Minä en juoksisi inhoamani perässä räkyttämässä. Olisin iloinen kun ei tarvitse nähdä eikä kuulla, mutta minulla on vielä järki tallella ja osaan arvoida ketä kuuntelen ja kenen jälkiä seuraan!

Thmät juoksee kuuskymppisistä ruikuttamassa seitsenkymppisten palstalla.

Ei taida hyvin siellä alakerrassa mennä!

että varotuksen sana oli paikallaan.

• huutelet.turhaan
        tulet-huomaamaan kirjoitti:

että varotuksen sana oli paikallaan.

Pskat sun varoituksistasi.

En ole riidoissa kenenkään kanssa, toisin kuin Sinä, sinunhan sitä pitää varoitustesi mukaan pysyä kaukana kuuskymmppisistä tänne siirtyneistä.

Naamari päähäsi, ruma sellainen ja sekin nurinperin.

• hyvä-tellukka

"Miten voit kirjoittaa toisen ihmisen puolesta ettei hän kirjoita toisilla nikeillä. Miten voit tietää?"

Siinäpä sinulle ongelma ratkaistavaksi ja ikuinen ongelma, että joku on varmasti epärehellinen, tai kuitenkin rehellinen?

Sinä itse epäilet ilmeisesti kaikea, koska sinua on petetty, mutta voitko ymmärtää, että joihinkin ihmisiin voi todellakin luottaa ja se on juuri tellukka omila kirjoituksillaan.

• OhMyGod

Ihan törkeen itseriittoisa ämmä, jolle ruuvimeisselin käyttö on jotain mitä muut eivät muka osaa? Melko pienet kuviot Kainuussa, illan vähän kuin säkissä kasvaneita.

• ErkkiTwistaa

Ruotsissa vasta pienet kuviot pullukka-tellukalla kun ei erota sähkökäyttöistä tavallisesta?

Buahhaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaa

• meikäkinosaa

Mitä hyvyyksiä sinä omaat muuta, kuin tuon kyvyn arvostella?

kerron heti, ettet epäile, en ole kainuussa käynyt pariin vuoteen, kun Lqappiinkin ajelen tuota 75 tietä ja Torniosta sitten sitä Nuorgamiin menevää.
        Arvostelusi ja kirjoituksesi taso osoittaa, ettet taida osata käyttää sitä ruuvimeisseliäkään.
        Maikäläinen paahtaa moottorisahalla ja sähkökoneella, mutta niistähän sinä et ymmärrä muuta, kuin ettei niitä saa rikkoa, joku käyttää niitä ihan oikeissa töissä, jep, minäkin, vaikka mitätönhän minä muiden rinnalla, varsinkin sinun.

• Siinä-se-on
        meikäkinosaa kirjoitti:

Mitä hyvyyksiä sinä omaat muuta, kuin tuon kyvyn arvostella?

kerron heti, ettet epäile, en ole kainuussa käynyt pariin vuoteen, kun Lqappiinkin ajelen tuota 75 tietä ja Torniosta sitten sitä Nuorgamiin menevää.
        Arvostelusi ja kirjoituksesi taso osoittaa, ettet taida osata käyttää sitä ruuvimeisseliäkään.
        Maikäläinen paahtaa moottorisahalla ja sähkökoneella, mutta niistähän sinä et ymmärrä muuta, kuin ettei niitä saa rikkoa, joku käyttää niitä ihan oikeissa töissä, jep, minäkin, vaikka mitätönhän minä muiden rinnalla, varsinkin sinun.

Tyhmiä ihmisiä saa arvostella.

• korppishuomentapa

Huomenta@ OhMyGod, ErkkiTwistaa, ainanaakka, sivustaseurannut, novellit, robotti, HerääPahvi, naseva ja muut puskanikkisi.

Olenhan toki kertonut tarinaani ja kertonut timpurin kyvyistäni, etkö muistakaan kaikkea kertomaani.

Harrastan monipuolisesti kädentaitoja mm. entisöintiä, kuvataiteita, keramiikantekoa, valokuvausta, ompelua, kutomista, sisustusta, puutarhatöitä, kivikkopuutarhan hoitoa sekä kaikkea mitä naisen mökin omistajana pitää osata käsillään tehdä.

Minulla pysyy käsissä höyläkone, porakone, saviastia, kamera, perämoottorilla käyvä vene sekä airot, timpurin vasara ja kirves, jääkaira, lumikola, perässä vedettävät matkalaukut eri kokoiset. Kahvikuppi, haarukka ja veitsi, neuletikut, parsinneula, virkkuukoukku, oksaleikkuri, dosetti, käsilaukk, juuresharja, tiskiharja jne.

Syksy saapuu eittämättä. Eilen tuli haikuli olo kun kesätyöpaikka sulkeutuu tämän kuun aikana. Mutta uudet tuulet puhaltavat antaen korpin siipien alle nostetta. Amsterdam, Wien, Budapest.

Crocsit ja kumpparit jäävät mökin lukittuun varastoon kesäkalusteiden ja työvälineiden sievästi järjestettyyn tilaan.

• OhMyGod
        korppishuomentapa kirjoitti:

Huomenta@ OhMyGod, ErkkiTwistaa, ainanaakka, sivustaseurannut, novellit, robotti, HerääPahvi, naseva ja muut puskanikkisi.

Olenhan toki kertonut tarinaani ja kertonut timpurin kyvyistäni, etkö muistakaan kaikkea kertomaani.

Harrastan monipuolisesti kädentaitoja mm. entisöintiä, kuvataiteita, keramiikantekoa, valokuvausta, ompelua, kutomista, sisustusta, puutarhatöitä, kivikkopuutarhan hoitoa sekä kaikkea mitä naisen mökin omistajana pitää osata käsillään tehdä.

Minulla pysyy käsissä höyläkone, porakone, saviastia, kamera, perämoottorilla käyvä vene sekä airot, timpurin vasara ja kirves, jääkaira, lumikola, perässä vedettävät matkalaukut eri kokoiset. Kahvikuppi, haarukka ja veitsi, neuletikut, parsinneula, virkkuukoukku, oksaleikkuri, dosetti, käsilaukk, juuresharja, tiskiharja jne.

Syksy saapuu eittämättä. Eilen tuli haikuli olo kun kesätyöpaikka sulkeutuu tämän kuun aikana. Mutta uudet tuulet puhaltavat antaen korpin siipien alle nostetta. Amsterdam, Wien, Budapest.

Crocsit ja kumpparit jäävät mökin lukittuun varastoon kesäkalusteiden ja työvälineiden sievästi järjestettyyn tilaan.

Tätähän minä tarkoitin, että suurin osa ihmisistä osaa käyttää ruuvimeisseliä ja porakonetta tekemättä siirtä suurta numeroa, eikä heidän tarvitse sitä täällä toitottaa.

LAISKA TÖITÄÄN LUETTELLOO

• juoksesuolle
        korppishuomentapa kirjoitti:

Minun käsissäni pysyy itsehillintä. Eikä minun tarvitse onneksi kaikkea tehdäitse, voin ostaa palveluja. Ei ihme ettei edes se hollantilainen vanhus ole mennyt kanssasi naimisiin, vaikka voisi siten saada omaishoitajan. Nyt hänellä on ilmainen lomapaikka Suomessa, hollantilaiset on nuukia ja osaa käyttää muita hyväkseen.

• "LAISKA TÖITÄÄN LUETTELLOO"

Ettehän te tietäisi muutoin, mitä minäkin osaan? Eri asia onkin sitten, mitä viitsin nykyisin tehdä!D

Tuohon aloituksen viestiin en samaistu. Miksi kirjoittaisimme korppiksesta enemmän? Antaa hänen itse kertoa, niin saame paremmin ihmetyksen aihetta, mitä kaikkea hänkin (huom!hänkin) osaa?

Minä olen alkanut nyt ounastelemaan, että meille mieheni kanssa tuli ristiriitoja siitä, että minäkin osasin ja tein, mutta hän halusi olla se ainoa osaaja. No, olkoon nuo ounastelut, koska mitäpä se ketään kiinnostaa, sen enempää, kuin syömiseni,...tai juomiseni voisikin jo kiinnostaa?D

Eikö ole muuten mielenkiintoinen ketju tämä, kun tuolla toisaalla kysellään jo suomalaisten huonosta itsetunnosta ajatelmalla, että "mitähän nuokin meistä ajattelee"?, mutta kertomus tänne itsestä, niin heti on selvillä, mitä nämä suomalaiset ajattelevat omista maanmiehistään/naisistaan.

Toteamus on hyvinkin yksinkertainen. Sinä et mitään, mutta minä se vasta mestari olen, niin kohotappa tässä sitten itsetuntoasi, ainakaan tämän palstan puitteissa.

Onneksi en ole itse tämän palstan tuomioistuimessa saanut tuomiota, että olen kelvoton eläjä, varas ja rosvo, joten on aivan ihanaa sulkea kone ja ottaa kirja esiin.

• Vanhakorppinauraa
        juoksesuolle kirjoitti:

Minun käsissäni pysyy itsehillintä. Eikä minun tarvitse onneksi kaikkea tehdäitse, voin ostaa palveluja. Ei ihme ettei edes se hollantilainen vanhus ole mennyt kanssasi naimisiin, vaikka voisi siten saada omaishoitajan. Nyt hänellä on ilmainen lomapaikka Suomessa, hollantilaiset on nuukia ja osaa käyttää muita hyväkseen.

Tuonkin sinusta tiedän, että mielestäsi aina pitäisi mennä naimisiin. Itse olet kahdesti nainut, lapseton ja rahaton.

Minulla on yksi avioliitto varakkaan suomalaisen miehen kanssa. Kaksi älykästä komeaa poikaa.

Tällä ikää, hyvä parisuhde riittää minulle kun siitä papin aamenesta ei ole mitään hyötyä meille kummallekaan se kun ei suhdettamme muuta miksikään. Etkö tiennyt sitäkään, että miehelläni on oma kesämökki Suomessa, oma talo Suomessa ja kotimaassaan. Minullahan se on, ilmainen lomapaikka mieheni kotimaassa.

Sinua on käytetty hyväksi, sen voi kommenteistasi lukea. Olet katkera elämällesi.

Itsehillintä ei ole paras luonteenpiirteesi ; ) Kateutesi kasvaa ja kietoo sinut valheiden verkkoon. Verkkoon, jonka uskot suojaavan sinua totuuksilta.
        Minusta on kiva kirjoittaa omaa tarinaani ihan kiusallani sen teen, kertomukseni ovat sinulle kuin punainen vaate. Vaate, joka saa silmäsi kaventumaan ja mielesi raivon partaalle.

Korvenkirjailija

• OhMyGod
        Vanhakorppinauraa kirjoitti:

Tuonkin sinusta tiedän, että mielestäsi aina pitäisi mennä naimisiin. Itse olet kahdesti nainut, lapseton ja rahaton.

Minulla on yksi avioliitto varakkaan suomalaisen miehen kanssa. Kaksi älykästä komeaa poikaa.

Tällä ikää, hyvä parisuhde riittää minulle kun siitä papin aamenesta ei ole mitään hyötyä meille kummallekaan se kun ei suhdettamme muuta miksikään. Etkö tiennyt sitäkään, että miehelläni on oma kesämökki Suomessa, oma talo Suomessa ja kotimaassaan. Minullahan se on, ilmainen lomapaikka mieheni kotimaassa.

Sinua on käytetty hyväksi, sen voi kommenteistasi lukea. Olet katkera elämällesi.

Itsehillintä ei ole paras luonteenpiirteesi ; ) Kateutesi kasvaa ja kietoo sinut valheiden verkkoon. Verkkoon, jonka uskot suojaavan sinua totuuksilta.
        Minusta on kiva kirjoittaa omaa tarinaani ihan kiusallani sen teen, kertomukseni ovat sinulle kuin punainen vaate. Vaate, joka saa silmäsi kaventumaan ja mielesi raivon partaalle.

Korvenkirjailija

Sinun ei kannata puhua itsehillinnästä mitään. Ei tästä ole puolta vuottakaan, kun repesit totaalisesti ja aloit suoltaa kuuskymppisten palstalle v-alkuisia sanoja viesteihisi, varmaan ovat vieläkin tallessa. Toisin kuin sinä en viitsi alkaa kaivelemaan niitä esiin, vaan totean ainoastaan sinun käyttävän muita ihmisiä hyväksesi, toisin kuin minä joka pärjään ihan hyvin ilman jatkuvaa mainontaa ns. tekemisistäni.

• Korppis11
        OhMyGod kirjoitti:

Sinun ei kannata puhua itsehillinnästä mitään. Ei tästä ole puolta vuottakaan, kun repesit totaalisesti ja aloit suoltaa kuuskymppisten palstalle v-alkuisia sanoja viesteihisi, varmaan ovat vieläkin tallessa. Toisin kuin sinä en viitsi alkaa kaivelemaan niitä esiin, vaan totean ainoastaan sinun käyttävän muita ihmisiä hyväksesi, toisin kuin minä joka pärjään ihan hyvin ilman jatkuvaa mainontaa ns. tekemisistäni.

Älä lotosta jonninjoutavaa. Muistan ketjuja ilman esiin kaivelua. Hyökkäsit kovin panoksin minua vastaan kun annoin kritiikkiä nimimerkille PorvoonParooni.

Näistä paroonin itsekehu ketjuista putkahdit tuon tuosta esiin. Eikö sinun pitäisi omaishoitajan töitäkin vielä tehdä?

Olen joskus kirjoittanut, että lähiomaisen hoito vie hoitajanansa hyvin äkkiä kun hoitopesti loppuu.

• OhMyGod
        Korppis11 kirjoitti:

Älä lotosta jonninjoutavaa. Muistan ketjuja ilman esiin kaivelua. Hyökkäsit kovin panoksin minua vastaan kun annoin kritiikkiä nimimerkille PorvoonParooni.

Näistä paroonin itsekehu ketjuista putkahdit tuon tuosta esiin. Eikö sinun pitäisi omaishoitajan töitäkin vielä tehdä?

Olen joskus kirjoittanut, että lähiomaisen hoito vie hoitajanansa hyvin äkkiä kun hoitopesti loppuu.

Taas alkoivat korppiksen luulottelut...

• Sitähän se sinäkin. Nyt kun vihdoin pääsin juttuun yhden minäsi kanssa, kehota niitä muita siellä  selkäsi takana myös lopettamaan luulottelut. Eipä minulla enää ole muuta sanottavaa tähän ketjuusi. Se on moro.

• Lotonen
        korppis kirjoitti:

Sitähän se sinäkin. Nyt kun vihdoin pääsin juttuun yhden minäsi kanssa, kehota niitä muita siellä  selkäsi takana myös lopettamaan luulottelut. Eipä minulla enää ole muuta sanottavaa tähän ketjuusi. Se on moro.

Voiko siis olla surkeampaa ja säälittävämpää 7-kymppistä kainuuneukkoa. Kaikki ilkeilyt ja vidduilut palstoilla ovat muiden syitä ja panetellaan ja mustamaalataan muita minkä kerkiää. Ei tule olemaan yhtään mukavampi tulevaisuus sinulla täällä kuin mitä se oli kuuskymppisissä. Sinä olet yks oikein persreikä!

• OhMyGod
        Lotonen kirjoitti:

Voiko siis olla surkeampaa ja säälittävämpää 7-kymppistä kainuuneukkoa. Kaikki ilkeilyt ja vidduilut palstoilla ovat muiden syitä ja panetellaan ja mustamaalataan muita minkä kerkiää. Ei tule olemaan yhtään mukavampi tulevaisuus sinulla täällä kuin mitä se oli kuuskymppisissä. Sinä olet yks oikein persreikä!

Korpikirjoittajan oma keskustelu ei oikein vedä, joten pitää ronkkia ja solvata muita. Ihan sama jatkuu mitä sillä oli kymmenen vuotta tuolla toisaalla, jatkuvaa luulottelua toisten henkilöllisyydestä ja paskapuska höpinöitä ja rekkaamattomien mollaamista. Kokoaisi järkensä!

• Tyrmistynyt
        Korppis11 kirjoitti:

En ole koskaan mistään paronista kuullutkaan enkä 60 puolella käynyt. Tein vaan johtopäätökset näistä täällä satuiluistasi, sinulla on velatkin muuttuneet mielikuvituksessa saataviksi. Kas kun älykkäät komeat pojat ei edes muijaa saa eikä tunnu olevan muuta tekemistä kuin äitinsä tönössä olla renkinä. Eikä noita vanhus- nettikaverisi juttuja usko kukaan tälläkään palstalla todeksi. Lisäksi olet hirveä suustasi.

• mitta-täynnä
        Tyrmistynyt kirjoitti:

En ole koskaan mistään paronista kuullutkaan enkä 60 puolella käynyt. Tein vaan johtopäätökset näistä täällä satuiluistasi, sinulla on velatkin muuttuneet mielikuvituksessa saataviksi. Kas kun älykkäät komeat pojat ei edes muijaa saa eikä tunnu olevan muuta tekemistä kuin äitinsä tönössä olla renkinä. Eikä noita vanhus- nettikaverisi juttuja usko kukaan tälläkään palstalla todeksi. Lisäksi olet hirveä suustasi.

Jotkut suomalaisnaiset kuvittelevat, että tasa-arvon lisääntymisen myötä saa olla epäkohtelias ja huutaa suuna päänä jokapaikassa. Korppiksen kohdalla tuo rääväsuu nimitys sopii hyvin, kun elämässä ei ole muuta kuin blogit, selfiet ja facet täytyy yrittää esittää jotain mitä ihminen ei ole. Kainuulaiset ovat vaatimattomia ja rauhaa rakastavia ihmisiä eivätkä mitään häiriköitä.

• vanha.palstalainen
        OhMyGod kirjoitti:

#.....aan totean ainoastaan sinun käyttävän muita ihmisiä hyväksesi, toisin kuin minä joka pärjään ihan hyvin ilman jatkuvaa mainontaa ns. tekemisistäni.# kopio viestistäsi)

Minusta olis kiva kun sinäkin uskaltaisit kertoa jotain hyvää itsestäsi, minulle kaikki kirjoittajat ovat saman arvoisia ja oikeutettuja kirjoittamaan omista tekisistään mitä haluavat paljastaa! Kuinka Sinulle on annettu oikeus yrittää rajoittaa onien asioiden kertojia?

Sinun itsehillintäsi ei riitä alkuunkaan vertailussa muihin kirjoittajiin, koska pelkkää arvostelua ja mollaamista saat aikaiseksi viesteissäsi.

Että viitsitkin olla kuin korppi nokkimassa joka asiasta, eikä tuo vanhoihin juttuihin viittaaminen ole merkki muusta kuin siitä, että seuraat ja jahtaat hänen jokaisen viestinsä, kopioitko peräti kun kaiken muistat?

Jos täällä joku jahtaa ja ahdistelee, niin se on juuri sellainen henkilö joka surasi Korpikirjailijan jalanjälkiä tänne 70 palstalle ja pitää kuin herhiläinen kiinni, ettei vain tuo vainottu voisi yhtään viestiä kirjoittaa ettet olisi arvioimassa laatua.

Lapsellista, kovin on lapsellista.

Minä kannatan ja nostan Korpikirjailijan arvioinnissa 10 ja sinulle taas se 0-.

70 palstalle haluisin enemmän nuoria ja sisukkaita kirjoittajia jotka eivät välitä herhiläisistä ja heidän arvosteluistaan.
        Hui hai hulluja, sanoi Kellokoskelainen.

• ikävainnumeroita
        vanha.palstalainen kirjoitti:

#.....aan totean ainoastaan sinun käyttävän muita ihmisiä hyväksesi, toisin kuin minä joka pärjään ihan hyvin ilman jatkuvaa mainontaa ns. tekemisistäni.# kopio viestistäsi)

Minusta olis kiva kun sinäkin uskaltaisit kertoa jotain hyvää itsestäsi, minulle kaikki kirjoittajat ovat saman arvoisia ja oikeutettuja kirjoittamaan omista tekisistään mitä haluavat paljastaa! Kuinka Sinulle on annettu oikeus yrittää rajoittaa onien asioiden kertojia?

Sinun itsehillintäsi ei riitä alkuunkaan vertailussa muihin kirjoittajiin, koska pelkkää arvostelua ja mollaamista saat aikaiseksi viesteissäsi.

Että viitsitkin olla kuin korppi nokkimassa joka asiasta, eikä tuo vanhoihin juttuihin viittaaminen ole merkki muusta kuin siitä, että seuraat ja jahtaat hänen jokaisen viestinsä, kopioitko peräti kun kaiken muistat?

Jos täällä joku jahtaa ja ahdistelee, niin se on juuri sellainen henkilö joka surasi Korpikirjailijan jalanjälkiä tänne 70 palstalle ja pitää kuin herhiläinen kiinni, ettei vain tuo vainottu voisi yhtään viestiä kirjoittaa ettet olisi arvioimassa laatua.

Lapsellista, kovin on lapsellista.

Minä kannatan ja nostan Korpikirjailijan arvioinnissa 10 ja sinulle taas se 0-.

70 palstalle haluisin enemmän nuoria ja sisukkaita kirjoittajia jotka eivät välitä herhiläisistä ja heidän arvosteluistaan.
        Hui hai hulluja, sanoi Kellokoskelainen.

Miksi nuoria tänne haluat ja miksi kuvittelet että nuoret (15-30 vuotiaat) haluaisivat täällä kirjoittaa? Johan nuo 60 plussalta tulleet ovat 70 täyttäneitä eli vanhuksia hekin. Esim ss on niin nuorekas , tietävä ja hauska kirjoittaja, ei ikä merkitse mitään. Samoin maksriina, niin valveutuneesti kantaaottava, seuraa aikaansa paremmin kuin moni nuorempi. Ja rituliini se vasta ikinuori onkin, tosi sähäkkä ja hyvännäköinenkin, hoikka ja kiinteä.

• 3häirikköäulos

Jokaisen pitää ilmoittaa ylläpidolle näistä häiriköistä, jotta saavat ikuisen porttikiellon.

• Voisin kai minäkin (jos kerta jokaisen pitää) tarjoutua ilmoittamaan, mutta kun nikkisi on niin luistava, niin minkä niistä minä ilmoittaisin.

• pahasaapalkkansa

3häirikköäulos
        Ilmiannoin kirjoittajia herjaavan viestisi. Toivottavasti saat ikuisen porttikiellon.

• vanha.palstalainen
        pahasaapalkkansa kirjoitti:

3häirikköäulos
        Ilmiannoin kirjoittajia herjaavan viestisi. Toivottavasti saat ikuisen porttikiellon.

Ei yhtään ole tiputettu!
        Sinä ja sinun porttikieltosi. Millä oikeudella ja millä perusteella?
        Käy kuin Presidenttikahvin kanssa, menee kun haluaa, ei kenenkään käskystä.

• noinhan.asia.on

Mitä siitä nyt äkistään kirjoittaisi.- No onhan se aika pönäkkä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe