Arthur Berletin matka avaruuslaivalla

Xxxlll

Kun tässä nyt un uskallettu esitellä ufokontaktikirjoja, niin ei kai lisä pahaa tee? Jos jollakulla on onni löytää kirja nimeltä "Avaruuslaivalla planeetalta planeetalle" ja on kiinnostusnut vieraista kulttuureista niin tuo kannattaa lukea. Ei sovi skeptikoille, repisivät viimeisetkin harmaista hiuksistaan irti.

Eihän tuota mitenkään voi todistaa " oikeaksi", mutta tapahtumat on kuvattu kumman loogisesti niin että tekisi mieli uskoa. Tämä Arthur Berlet siis otettiin mukaan alukseen, jonka kotimaata kaveri ei saanut selville, planeetan nimi oli Acart. Hänet nukutettiin matkan ajaksi. Perillä hänelle kärsivällisesti kerrottiin tuosta yhteiskunnasta hyvin paljon, sillä löytyi yhteinen kieli, saksa! Kertoivat, että Maahan tehtäviä varten jokainen joutuu opettelemaan jonkin Maan pääkielistä.

He tekevät jatkuvasti tutkimusmatkoja Maahan, tukikohta on Kuussa. Heidän oma planeettansa on ylikansoitettu, he voisivat hyökätä ja helposti valloittaa Maan, mutta heidän moraalinsa ei salli sitä. He arvelevat, että ennen pitkää atomiaseet tuhoavat Maan ihmiskunnan. Heillä on keinot puhdistaa saasteet maaperästä ja silloin he voivat asuttaa Maan.

Neuvoteltiin siitä, voidaanko Arthur palauttaa Maahan, koska hän voisi paljastaa salaisuuksia. Päällikkö nauroi: kerro mitä haluat, ei sinua kuitenkaan uskota.

4

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuonna 2006,eli 12 vuotta sitten kirjoitin tuosta kirjasta kirjaesittelyn.Lukiessani sitä niin minulle välähti. Kirja on peitellysti yhteiskuntakriittinen teos joka harhautusmielessä on sijoitettu avaruuteen.
      Silloiset olot Brasiliassa eivät olleet hyvät.
      http://www.fufora.fi/kirjat/esittely.php?id=322

• Xxxlll

Jos tuon kirjan teksti ei olisi vähän töksähtelevää, kankeata, niin kirjoittaja olisi juonen puolesta ansainnut jonkin palkinnon. Niin värikäs on kuvaus toisenlaisesta yhteiskunnasta. Rakennukset, kulkuvälineet, kodit, naiset, oikeudenkäynnit, 'kansanedustajat', päättäjät. Valitettavasti meidän yhteiskuntamme on jo niin kaavoihin kangistunutta, ettemme pystyisi ottamaan oppia.

Esimerkiksi se, että rikoksia ei juurikaan tapahtunut, oltiin rehellisiä, mutta jos kuitenkin, niin seuraamus oli se, että rikollinen hylättiin, hänelle ei puhuttu, häneen ei edes katsottu. Sosiaalisessa yhteisössä sellainen on tosi ankara rangaistus.

Koska valokuvien mukaan ainakin osa käsikirjoituksesta oli tallella, niin varmaan oli helppo verrata käsialaa ja todeta petos.

• irti_tupakasta

Aina ei avaruusmatkoilla käsitellä universaalisia asioita. Venuslaiset valistivat George
      Adamskia tupakoinnin vaaroista, kun Yrjö lautaslennoilla tuhkakuppia kyseli.
      Tupakoinnin terveysvaarat tulisi myös skepojen tiedostaa !

• kaikki_tupakkalakkoon

Jos nuo tupakoinnin terveysvaarat eivät kai aivan universaalista luokkaa olekaan,
        niin kyllä tuo Yrjön saama neuvo Telluksen terveystilannetta merkittävästi
        kohentaisi, jos skepot, hörhöt ja kaikki siltä väliltä neuvoa noudattaisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      76
      2509
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1597
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1204
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1146
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1116
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe