https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808262201161933_u0.shtml
Remonttireiskan hommissa tuossa viime tiistaina eräs kotirouva istui hajareisin päälleni kun olin kaksinkerroin korjaamassa hänen keittiön pesualtaan pohjaventtiiliä.
Sanoin hänelle, että mitäs nyt tapahtuu niin tämä rouva siihen " pane mut paksuks torvi"
tein työtä käskettyä ja nyt on mukula tilauksessa hällä. Ihme touhuu jos tarvii vieraiden miesten geenejä levitellä, kun oma mies ei pysty.
Niin totta tuo uutinen
piirakkaatarjosi
2
413
Vastaukset
- Hupihupiiii
Ei edes naurattanut. Niin tyhmää juttua.
- javetinte
Ei naurattanut minuakaan. Se kun istui naamalle niin haiskahti paska aika pahasti. Tuli yrjöt. Oli pakko lähtee kotio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774