Olisin aloittamassa ehkä telinevoimistelun Tampereen sisuissa mutten tiedä mika mun taitotasoni on. Tampereen sisujen sivuilla lukee näin: Taito 1 on tarkoitettu sekä uusille harrastajille että Naperotemppu-ryhmistä siirtyville lapsille. Monipuolinen harjoitustunti sisältää telinevoimistelun alkeisliikkeiden (kuperkeikat, kärrynpyörät, kiepit jne.) lisäksi erilaisia notkeus-, tasapaino-, voima- ja ketteryysharjoitteita sekä telineratoja ja liikuntaleikkejä. Tunneilla opetellaan liikunnan perustaitoja edeten lapsen taitojen mukaan. Tunnit myös auttavat lapsia keskittymään, noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä muut huomioonottaen. Harjoituksen kesto on 60min.
Osaan kuperkeikan, (ja takaperin jotenkuten) kärrynpyöränkin osaan ja melkein arabialaisen osaan myös normi kiepin... Mutta kakkos tasossa sanotaan että pitää olla harrastanut ainakin vuosi. Ja koska toi taito 1 on 8-10 vuotiaille ja mä täytän kohta 11 niin mites ihmeessä mä valitsen ryhmän?
Telinevoimiselu taso
1
390
Vastaukset
- Jumpaaja
Suosittelisin että laitatte vaikka äidin kanssa viestiä sinne ryhmän ohjaajille ja kysytte asiasta. Meidän seurassa ainakin on mahdollista käydä kokeilemassa jossakin ryhmässä kerran ennen lopullisen päätöksen tekemistä. Tsemppiä uuteen harrastukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745