pikavipit pankkisääntöjen alaisuuteen-

pumpökt

pikavipit nuo talousen tuhoajat ja talousongelmien syyt,
pikavippeja sekä muita luottoja pitäisi voida myöntää vain pamkkien kautta ja niiden valvomina normaalit taluut sun muut rajoitteet voimaan- tällä saataisiin vippi vihulaiset kuriin ja luotto markkinet tervehdytettyä

7

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hofhoqeohgfojiqerg

Ihminen tuhoaa itse taloutensa, ei pikavippi. Pikavippejä ei voi eikä kannata kieltää. Sen sijaan korkokattolakia voitaisiin tiukentaa. Myös positiivinen luottorekisteri tervehdyttäisi luottomarkkinoita: ei uutta vippiä ennen kuin vanha vippi on maksettu pois.

• kieltoheti

Pikavipit on perseestä.

• uskomatonta

Jos olisi tuo positiivinen luottorekisteri niin vippiyhtiön pitäisi tarkistaa löytyykö nimi sieltä. Ellei ja antavat silti luottoa maksukyvyttömälle niin kärsikööt tappiot silloin ihan itse. Uskon ,että keino tepsisi hyvin.

• vain-posetiivi-puuttuu

Positiivinen luottorekisteri rykäisee valtiolle nohevasti lisätuloja ulosoton puitteissa. Tulee ulosotto markkina sesonki säpinät ja ukkoa akkaa putoaa polvilleen. Johtuu tästä syystä et 500 000 kotitaloutta elää erityypisten luotollisien rahojen varassa.

säpinää, ti tit tii tiit, säpinää, ti tit tii tiit, onko kiva

• usiiwjwj2j2jhshwh

Ulosotosta ei tule valtiolle koskaan lisätuloja, vaan lisämenoja. Mitä aiemmin ihmisten tulitikkutalot romahtavat, sen halvempi kaikille osapuolille, joista yksi on yhteiskunta ja veronmaksajat.

• nythallitustekeehyvin
        usiiwjwj2j2jhshwh kirjoitti:

Ulosotosta ei tule valtiolle koskaan lisätuloja, vaan lisämenoja. Mitä aiemmin ihmisten tulitikkutalot romahtavat, sen halvempi kaikille osapuolille, joista yksi on yhteiskunta ja veronmaksajat.

Jos ei ensimmäistäkään pikavippiä ei saa maksetuksi ajallaan, miksi pitäisi antaa toinen tai kolmas?
        En ymmärrä.
        Minä odottelen nyt sitä huomista päätöstä mahdollisesta maksuhäiriöiden poistosta kuukauden kuluttua kun kaikki velat on maksettu.
        Maksoin kaikki velkani, pois viime vuoden puolella mutta rangaistus näillä näkymin nykylainsäädännön puitteissa maksuhäiriöiden kera olisi voimassa ensivuoden loppuun.

• gkgkkg

Pikavippi pyllyreikään.fö. Hyvät on tietokonetaidot jos noita osataan ottaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31