Tähän ketjuun kaikki, jotka haluavat riidellä

no.lullukoita.riittää

On sitten ollut nynny tuo ketju, jossa ei muka pitänyt riidellä. Tässä tulee ketju, jossa todella saa riidellä ihan kuin haluaa.

Ymmärtäähän sen, että kiukuttaa yhtä jos toistakin ja herättää kateutta, kun ruvetaan palvomaan jotakuta kirjoittajaa, jolloin se on kuin kultainen vasikka patsaan jalustalla.

Joku luetteleekin näitä palvojia kuvaavilla nimityksillä: tellukka-pullukka, korppu, viivatiina ja sekopaloma.

Kunnon voimainmittelöä täällä kaivataan, heikot ja kiltit lullukat sortuvat ja jäävät jalkoihin. Joutavat menemään.

31

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioitanhäntä

Tulispa nyt ss tänne, hukkaan menee lahjat tuolla lammasmaisella 80 puolella. Hän on tulisieluinen OIKEA taiteilija , tieteestäkin selvää ottava ja upea elämäntarina hänellä.

• Senatsakaisin

"Joku luetteleekin näitä PALVOJIA kuvaavilla nimityksillä: tellukka-pullukka, korppu, viivatiina ja sekopaloma."

Olet erehtynut, eivät kyseiset nimimerkit ketään palvo.

• no.siltä.asia.näyttää

Noin on. Haluavat päinvastoin,, että niitä palvotaan

• mitähäntarkottaa
        no.siltä.asia.näyttää kirjoitti:

Noin on. Haluavat päinvastoin,, että niitä palvotaan

Mitähän palvottavaa noissa muka on ? Outo nikki tuo viivatiina, se on ihan ite sen valinnut eikä mikään väännös.

• mitähäntarkottaa kirjoitti:

Mitähän palvottavaa noissa muka on ? Outo nikki tuo viivatiina, se on ihan ite sen valinnut eikä mikään väännös.

mun mielestä siinä ei oo mitään kummallista
        eikä mussa itsessänikään oo mitään kummallista
        ihan tavallinen keskelle korpee miehen kotitaloon muuttanut
        vaimo äiti ja mummu
        sullekkin selvennykseksi olin joskus muinoin
        -tiina ja kun se ei enää kelvannut
        niin kirjoitin sen tiinan eteen sen viivan.

• Hymyn herätti otsikkosi, tässä selaillessani palstaa 😊 Tutustuin Hannusjärveen täällä Espoossa, sen rauhallisiin rantamaisemiin, ,ja palatessani vilkaisin palsta-antia.

Riidosta pysyn mieluimmin kaukana, mutta en voi kieltää, etteikö mielenkiintoinen väittely olisi piristävää, mikäli vastapeluri kykenee perustelemaan väittämänsä, ja omaksuu uusiakin näkemyksiä.
      Edesmenneen aviopuolisoni kanssa kävimme pitkiäkin keskusteluja kuvataiteesta,..hänen tajuntansa ei ottanut abstrakteja kuvaelemennttejä selityksistä huolimatta vastaan. Muuten rakastettavin ja kannustavin ihminen, jonka olen kohdannut elämässäni.
      Itselläni taas symbolit ja merkkikielet, kalliopiirroksetkin kertovat eleettömästi tekijän ajatusmaailmasta. Todettava vain oli,...
      kaikilla meillä on oma virityksemme, ehkäpä juuri se täydentää kokonaisuutta.

• Palstalla.ilmenny

Entä jos kertoo faktaan perustuvan jutun mutta toinen syyttää heti valehtilijaksi niin jatka sitten keskustelua.

• noinhan.asia.on

Jos nyt noin käy, niin kyllä keinoja löytyy. Toteat vain, ettei sen "valehtelijan", todellisen tuhatnikin, juttuja voi ottaa täällä lainkaan vakavaksi.
        Kannattaa myös tutustua nikillä ruorikoski esiityneen kirjoittajan puheenvuoroihin viime vuodenvaihteessa eräässä pitkässä ketjussa, joka koski muuatta sangen arvostettua menneiden vuosien palstalaista.

• elämä.on.life

Voi Helvetti!

Ei ole väärin sanottu siltä joka sanoi, että suurin osa 70 palstan naiskirjoittajista on sekopäitä!
      Ylläolevat viestit sen todistavat.

Tähän tulleisiin vastauksiin en vastaa, koska en lukeudu sekopäisiin enkä sekaannu vahingossakaan heidän seuranpitoonsa.
      Kutsumatta tulin ja käskemättä menen tästä sekopäiden seurakunnasta.
      Hakevat onnettomat riitelemisen aloittamisella vaihtelua olemattomaan elämäänsä!!!!!

Minulla on oikea elämä, syökää te toisianne.

• koetapärjäillä

Iteppä tulit tänne muitten elämää kateellisena kuikuilemaan. Noilla ketjussa mainituilla tuntuu olevan paljonkin säpinää ja meininkiä.Sinulta se elämä selvästi puuttuu eikä oman pääsi tila hyvältä vaikuta. Taatusti luet vastauksetkin, kun jo kukonlaulun aikaan olit täällä tiirustamassa ja haukkumassa, varmaan yösikin yksin onnettomana ja unettomana vietit.

• Sinähän sekaannuit jo, ystävä hyvä.

• semmoista.täällä
        Tellukka kirjoitti:

Sinähän sekaannuit jo, ystävä hyvä.

jaa, kuka ja mihin? Puututko sinä jokaiseen lauseeseen täällä?
        Mää ainakaan en ole juoppo

• semmoista.täällä kirjoitti:

Mutta onhan sinulla "oikea elämä".

• sinustaonvaroitettu
        Tellukka kirjoitti:

Mutta onhan sinulla "oikea elämä".

minulla on, mutta onko Sinulla?

Nyt uskon mistä täällä on varoitettu!

• sinustaonvaroitettu kirjoitti:

minulla on, mutta onko Sinulla?

Nyt uskon mistä täällä on varoitettu!

Mistä minä tiedän, mikä kenenkin mielestä on "oikea elämä". Eikös jokaiselle ole se oma elämänsä se oikea?
        En ole kenenkään kuullut sanovan, että nyyh nyyh, minulla on väärä elämä. Tai noh, ehkä sortokansan suusta sellaistakin lähtee.

• huomioija

Tellukka tuntuu roikkuvan palstalla päivät pitkät. Joka aloitukseen vastaa terävällä kielellään. Varmaan tapahtumaköyhää oma elämänsä.

• iteroikut
        huomioija kirjoitti:

Tellukka tuntuu roikkuvan palstalla päivät pitkät. Joka aloitukseen vastaa terävällä kielellään. Varmaan tapahtumaköyhää oma elämänsä.

Sinä se varsinainen roikkuja olet. Teet tilastoja kaikkien palstakäynneistä, milloin julkaiset ja voit tehdä vaikka väitöskirjan aiheesta. Terävä on tellukka, mutta yleensä ihan hyvässä mielessä.

• Puolustusasianajaja
        iteroikut kirjoitti:

Sinä se varsinainen roikkuja olet. Teet tilastoja kaikkien palstakäynneistä, milloin julkaiset ja voit tehdä vaikka väitöskirjan aiheesta. Terävä on tellukka, mutta yleensä ihan hyvässä mielessä.

Miten niin terävä?

Onko ilkeämielisyys terävyyttä, pikkuasioihin takertuminen, toisten palstalaisten mollaaminen ja järjestään negatiiviset kommentit. Sitäkö tykkäät tulla lukemaan tänne?

Minun mielestä sinun terävyytesi on riidankylväjä!

• huomioija kirjoitti:

"Päivät pitkät ..." "Joka aloitukseen ..."
        Eikä sillä hyvä, kun monesti vielä yölläkin.
        Tämä se vasta oikeaa elämää onkin, eikö vain.

• ainauudestaan
        Tellukka kirjoitti:

"Päivät pitkät ..." "Joka aloitukseen ..."
        Eikä sillä hyvä, kun monesti vielä yölläkin.
        Tämä se vasta oikeaa elämää onkin, eikö vain.

Taas se sama länkytys alkaa, jatkuvasti aamusta iltaan samaa jankutusta ja kyselemistä. Ja tätä joudumme kestämään seuraavan 10 vuotta.

• kirveleekö-käytöksemme
        semmoista.täällä kirjoitti:

"jaa, kuka ja mihin? Puututko sinä jokaiseen lauseeseen täällä?
        Mää ainakaan en ole juoppo"

Olipas sinulta oikein positiivinen kirjoitus, mutta ainakin minä pidän Tellukan kirjoituksista, koska aivan samoin voisin laukoa noihin mielipiteisiin ns, vastalauseita, kuten Tellukka uskaltaa.

No, olenhan minä puhelias ja aina jutun aloittajan, mutta kerran kokeilin, että nyt en sanokkaan mitään, vaikka vieraita tuli meille.

Aivan yllättäen sain kokea, että ei toisillakan ollut mitään sanottavaa, koska kaikki ilmeisesti odottivat, että minä sanoisin jotain?

Ainakin me Tellukan kanssa voisimme tuollaisenkin asian ratkaista, koska meillä on sana hallussa.

• huomiotako
        kirveleekö-käytöksemme kirjoitti:

Olipas sinulta oikein positiivinen kirjoitus, mutta ainakin minä pidän Tellukan kirjoituksista, koska aivan samoin voisin laukoa noihin mielipiteisiin ns, vastalauseita, kuten Tellukka uskaltaa.

No, olenhan minä puhelias ja aina jutun aloittajan, mutta kerran kokeilin, että nyt en sanokkaan mitään, vaikka vieraita tuli meille.

Aivan yllättäen sain kokea, että ei toisillakan ollut mitään sanottavaa, koska kaikki ilmeisesti odottivat, että minä sanoisin jotain?

Ainakin me Tellukan kanssa voisimme tuollaisenkin asian ratkaista, koska meillä on sana hallussa.

Tarvitseeko tänne sitten edes kenenkään muunkaan vastaillakaan, jos te hoidatte? Tässäkin avaukset puolet vastauksista on Tellukan joten pitäkää vaan hyvännne keskustelut keskenänne. Keskusteleminen tarkoittaa usean ihmisen jutustelua ja kyllä ne sinunkin vieraat juttelevat sen jälkeen kun sinua ei enää ole. Tellukka ihmetyttää eniten, kun ei edes ole montaa vuotta ollut palstoilla ja nyt jo alkaa päsmäröimään. Alla vet korppis, men korppis känner ingen.

• hallitkaasananne
        kirveleekö-käytöksemme kirjoitti:

Pitäkää ainakin ne ilkeät sanat vain omassa hallussanne, tänne ei tarvitse koko pään sisältöään suoltaa. V...tuilu ei ole sama kuin sana olisi hallussa, se tarkottaa eri juttua.

• ainauudestaan kirjoitti:

Taas se sama länkytys alkaa, jatkuvasti aamusta iltaan samaa jankutusta ja kyselemistä. Ja tätä joudumme kestämään seuraavan 10 vuotta.

Varmaan väsytän sinut ihan loppuun, kun joudut ympäri vuorokaudet kyttäämään palstalla milloin heitän kommentin tänne, että saat tarttua lahkeeseeni.

• no.ei.siitä.mihinkään
        Tellukka kirjoitti:

Varmaan väsytän sinut ihan loppuun, kun joudut ympäri vuorokaudet kyttäämään palstalla milloin heitän kommentin tänne, että saat tarttua lahkeeseeni.

Pieni ja karvainen on Tell...ka, kuten kuvastaan näkyy...

• Oikeasta elämästä vouhkaaminen on jonninjoutavaa. Nettinaputtelu kun kuuluu minullakin osana tätä oikeaa elämää.

• plussaasulle

Hyvä korppis ! Juuri sellaisilla , joilla on rikas monipuolinen elämä ja paljon kokemuksia, on paljon kerrottavaa täällä palstoillakin. Sinulle plussaa kun kerrot rohkeasti poikakaveristasi, joka ei ole ihan tavanomainen valinta. Uskon että sinulla on kyllä valinnan varaa. ;)

• no.ei.sitä.oikein
        plussaasulle kirjoitti:

Hyvä korppis ! Juuri sellaisilla , joilla on rikas monipuolinen elämä ja paljon kokemuksia, on paljon kerrottavaa täällä palstoillakin. Sinulle plussaa kun kerrot rohkeasti poikakaveristasi, joka ei ole ihan tavanomainen valinta. Uskon että sinulla on kyllä valinnan varaa. ;)

Ihmetellä pitää poikakaverin makua.

• että.panee.kysymään

Korpik...ja on näköjään poistanut aiemman sinänsä varsin edustavan kuvansa.

Mitä järkeä on sen sijalle panna näkyviin jotakin mitään sanomatonta, ilmeisesti pöydänreunaa?

• Merkitön

Mihin täs pitäs kommentteja kirjottaa?
        Minne saan mahtumaan nimimimerkin?
        Tämä on yhtä tyhjää kun ei pääse eteenpäin.

• että-lähtisi.jo
        Merkitön kirjoitti:

Mihin täs pitäs kommentteja kirjottaa?
        Minne saan mahtumaan nimimimerkin?
        Tämä on yhtä tyhjää kun ei pääse eteenpäin.

Parasta ettet kirjoita tänne mitään ja häivyt vähin äänin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe