Condojen arvot laskee, ihmiset ei uskalla kulkea kaduilla, joukkopako on alkanut, aivankauheeta, ihan hirveetä, että tällaista tapahtuu Pattayalla, enkelit ovat saapuneet.
https://news.lovepattayathailand.com/national/angels-from-hell/
Joukkopako alkanee Pattayalta.
13
257
Vastaukset
Tuohon en usko.
Thaimaan poliisi hoitaa hyvin äkkiä tuollaiset kuriin ja Thaimaassa ei muutenkaan
näy edes tappeluita. Pattayalla on paljon eläkeläisiä ja luulen varmasti, että Thaimaassa
ei edes Venäjän mafia saanut jalansijaa.- Sensei--
No kauankos jeppe on hoidellut enkeleitä vex ja koska ovat valmiita työssään?
- VittuMikäIdiootti
Hauskasti latasit että Thaimaassa ei näy EDES tappeluita.
Katsoppa tuosta niin oot nähny ainakin yhden.
https://news.lovepattayathailand.com/local/thai-taxi-drivers-get-into-a-sword-fight/
- OulunOsku
Persläpilerpan vouhotuksia. joita kirjoittelee kateellisena, koska joillain on varaa matkustaa Thaimaahan ja myös Pattayallle. Vanha vajakki tosiasiassa itkee päivät pitkät, koska toisilla elämän onni kukoistaa Thaimaassa. Pieneen päähänsä kuvittelee itsekin siellä olevansa.
Noh`hulluilla on halvat huvit, siitä lerppa on elävä esimerkki...- SattumaltaTapaaminen
Haluuks pataan tatuoiduilta rintaliivijengiläisiltä saatanan runkkari ?
- Bumball67
SattumaltaTapaaminen kirjoitti:
Haluuks pataan tatuoiduilta rintaliivijengiläisiltä saatanan runkkari ?
Se on kamalaa kun uhataan tatuoinnilla.
- thaimaaontaivas
öö joukkopako pattayaLLE
on ollut päällä jo pitkään- PattayaPakoilukohde
No eikös tuota Pattayalle pakoilua ns. golffamaan ole harrastettu jo pidemmän aikaa?
Myös parisuhteesta vapautuneet joukolla Pattayalle. - Rupikull
PattayaPakoilukohde kirjoitti:
No eikös tuota Pattayalle pakoilua ns. golffamaan ole harrastettu jo pidemmän aikaa?
Myös parisuhteesta vapautuneet joukolla Pattayalle.siis parisuhteesta poispotkitut, sitä tarkoitit?
- AlkuperäinenKääLäy
Rupikull kirjoitti:
siis parisuhteesta poispotkitut, sitä tarkoitit?
Kyllä, sitä tarkoitin mutta olin hienotunteinen koska potkitut ärsyyntyy ja kärsii niin helposti.
- Pissaamisväline
Lerppa se vain ei pääse Paratiisin iloihin, mätänee Niuvanniemessä
- TampereenVili
Kaikki Tampereelta Pattayalle muuttaneet palaavat takaisin, koska Tammelan torilta saadaan samanlaisia rottaburgereita kuin hullun miekkamiehen baarista Pattayalta. Nääs Manse on tulee olemaan rottabuergeiden kento Suomessa.
- Lerpantahtiinhehehehhee
Kas itse persläpilerppa, emolerppa vaivautui vastaamaan!
Hienoa!
Lerpantahtiin lerpantahtiin, Hiekkikses rotat elää...
Lerpantahtiin, lerpantahtiin Hiekkikses rotat elää...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979