Tänään on se päivä ! Lippu taskussa...

Tänään olemme viettäneet 6:nen Baarittoman viikonlopun. Nyt meillä
on suu leveänä ja voimme sanoa kurkiaurasta, että taitaa kesä tulla.
Tähän sopii hyvin tällainen Biisi:
https://www.youtube.com/watch?v=eh8eb_ACLl8&list=RDeh8eb_ACLl8&start_radio=1

Pattaya on nyt sitten säästetty. Lippu taskussa, lippu taskussa joo joo ooo jooo !

Ajatelkaa, niitä jotka joivat rahansa räkälässä ja maksoivat yli-hintaisia taksia ja söivät
sika kalliita makkaroita ja hamburilaisia, sitten ne jäävät tänne ruikuttamaan, että
ei Pattaya ole kiva ... No on se kiva ja menoa riittää ja lämmintä ja mukavaa ja jäätä
on vain lasissa ja bisseä saa 10 eurolla ihan baarissa 10. Hei on se kivaa...

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PattayaIainenmyös

Jos minulla olisi lippu taskussa, ottaisin siitä valokuvan aijaten, mutta ei ole joo joo ei oo oooo.

Minulla on vain Tintsurakkaani selfievalokuva taskussa joo joo ooo aah aaah oooooo.

Katsokaa juutuupii niin tuntuu siltä kuin olisitte oikeestikin joskus matkustanut joo joo aah takkahuoneestanne ooooo joo aah.

• ErnestiVol500

Kuulostaa perseaukisen kelalaisen jutuilta että vuosia säästettiin ja saattin vain kusinen Pattayan matka.

• PattayaIainenmyös

Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.

• ErnestiVol500
        PattayaIainenmyös kirjoitti:

Säästän baarielämästä suomessa että voin elää baarielämää Pattayalla.

Mun ja meidän kaikkien rakkaiden elämä on baarielämää silloin kun ei olla nussimassa tai muissa aktiviteeteissa, kuten golffaamassa.

Olet siis täysin perseaukinen.

• HolmesJonny

Aloittaja taitaa olla joku työtön jonka pitää tehdä valintoja että säästääkö ö-luokan matkaan Pattayalle vai käykö paikallisessa junttiräkälässä. Mitä kalja maksaa perämetsän junttilassa,,,,, 2 euroa. Onpa perseaukinen jannu jos ei voi kahden euron kaljaakaan juoda kun pitää vaan säästää.

Jos on lompsa kunnossa niin ei tarvitse käydä rotankolo-Pattayalla eikä ainakaan säästää lippurahoja.

Mitä jengiä täällä on???? Kaikkein perseaukisin porukka mitä voi olla? Töissä ei käy kukaan?

• Hei Pattaya on Paratiisi ja you see ... When talvi tulee ja pers*** jäätyy...

• LehtisenHessu

Perseaukisilla Pattayan poijilla se perse jäätyy Suomen kuumassa kesässäkin.

Niinkuin sinulla.

• Pattaya on Paratiisi, sillä siellä ei ole persuja eikä ruotsindemokraatteja... !

Pattayalla myös muiden maiden ihmiset eivät ole rasisteja, koska tulevat juuri
      ihmisten pariin. Eihän natsi tai suomalainen voi viihtyä Pattayalla.

No suomalainen on Teillä jokaisella erilainen ja joillakin rotu tai lajike ja joillakin, vain
      se missä on syntynyt. Ahaa nyt Tiedän mistä viha myös johtuu... Et pidä ihmisistä ja
      Pattayalla on kaikkia myös venäjältä ja USA:sta ja kaikkialta ihmisiä. Paras kulinaristi
      kaupunki mitä tiedän. Pattaya on paratiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe