Olemme suunnitelleet muuttoa koulun lähelle. Mitään tietoa ei ole kyseessä olevasta koulusta. Millaisia opettajia ja millainen vanhempainyhdistys mahtaa löytyä.
Millainen koulu Loukinaisissa?
Uusperheellinen
5
186
Vastaukset
- Kotiäiti74
Koulu on erittäin hyvä. Opettajat todella ammattitaitoisia.
- Uusperheellinen
Ok. Tosi hyvä.
- Oppilaanäiti
Ai jaa. Olen kuullut kyllä muunkinlaisista kokemuksista.
- Uusperheellinen
Onko totta että vanhemmat saavat myös koulussa ilmaisen aterian? Eihän siellä syödä paljoa herneitä kun ne tahtovat laittamaan mahani sekaisin. Iltapalankin kuulemma saa mukaan kotiin. Tosin en syö puuroa kun se turvottaa jo entisestään suurta keskivartaloani.
- Uusperheellinen
Miksi kukaan ei vastaa? Ei muuteta sitten jos on näin ikäviä ihmisiä. Kyllä ihmisen syödä täytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745