Todisteellista Pattayan matkailua ja asumista.

Sensei--

Lukasin tuossa hauskan kommentin rouvalta joka asuu Pattayalta kuuluen seuraavasti:

"Minä voin myös hakea vaikka kymmenen thaipassia tuohon pöydälle vartissa ja ottaa niistä valokuvia.
Ne ei todista mitään.

Voin tulostaa vaikka kymmenen lentolippua mille päivälle tahansa ja kaivella sähköposteista ja puhelimista, mutta nekään ei todista mitään".

Sama rouva on lähetellyt valokuvia maisemista todistellen missä oli eilen, parvekekuvia lukuisten eri hotellien parvekkeilta todistellen condoasumistaan, sormikuvan golfkahvilasta todistellen golfharrastuksensa, mäkkärin kuitin todisteena hampurilaisen syömisestä, seiskan kuitin todistaen viskiostoksensa, pullorivistön todistaakseen eiliset juhlat, nuotiokuvan rannalta todistaakseen grillijuhlat, valokuvan thaimaalaisesta parturista todistaakseen tyttöystävänsä menon saunaan suomessa, sekä yhtenä parhaimpana kyseisen tyttöystävän selfiekuvan osoituksena kihlutumisestaan, mutta ehdottomasti parhaana todisteenaan kylpylän mainoksesta imuroidulla poreammekuvalla hän todisti asuvansa omakotitalossa.

Tämä rouva on sitä mieltä että passit joissa onkuva ja kaikki henkilötiedot ja joiden passien tarkoitus mailmanlaajuisesti on todistaa ihmisen henkilöllisyys, ei ole todiste.
Thaimaan viranomaiset myöntäessään suomalaiselle esimerkiksi ajokortin, edellyttävät imipaperia jossa henkilön thaimaan osoite, mutta rouvalle kyseinen asiakirja ei osoita osoitetta.

Mitä taas tästä opimme ?
Ottakaa todisteellisia kuvia sormistanne vaikkakin rouva kertomuksensa mukaan voi tulostaa lentolippuja mille päivälle tahansa.

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        73
        2480
      2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        36
        1799
      3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
        Ikävä
        10
        1654
      4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        372
        1587
      5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        18
        1552
      6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1407
      7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
        Ikävä
        111
        1187
      8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
        Ikävä
        12
        1128
      9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
        Ikävä
        9
        1105
      10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
        Ikävä
        20
        1019
      Aihe