Kanarialle kuntosali

Kanariallekuntosali

Haluaisin muuttaa Suomesta Kanarialle ja perustaa kuntosalin. Haluan pois tästä oravanpyörästä. Mitä minun tulisi ottaa huomioon? En ole edes käynyt Kanarialla. Mulla on pt kurssi kohta käytynä. Ajattelin kuntosalilaitteita ostaa käytettynä tai liisata.

13

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useissa hotelleissa on ILMAINEN kuntosali ,joten kova on kilpailuasema.Onnea vaan ,jos silti yrität.

• Löytyyjo

Kyllä Kanarialla on ihan isoja kuntosaliketjuja. Niillä on laitteet vimpan päälle.

• kunnossa

Inglesissä varmaan noin sata tai enemmän kuntosaleja. Kyllä oravanpyörään joudut jos sinne aiot kuntosaliyrittäjäksi. Kuten donluis sanoi, useimmissa hotelleissa on kuntosalit.

• Uusideea

Mutta jos perustais uudenlaisen kuntosalin. Sellasen jota ei ole vielä Kanarialla.

• Senhän voi aina tehdä.

• Porsaanpyörä

Aika absurdi ajatus ja koko lause, "pois tästä oravanpyörästä". Suomessa et tarvitse tehdä mitään, ja olet heti pois siitä pyörästä. Sossusta saat helpommin rahaa kuin kanarialaisesta kuntosalista. Varmasti! Lopeta epärealistinen haaveilu, unelmointi ja hourailu. Jos haluat työskennellä lämpimässä ja tukalassa ilmastossa, niin kysele seuraavan kerran Kanarialla käydessäsi vaikkapa paikallisilta, suomalaisilta yrittäjiltä, niin saat selkotietoa yrityksen perustamisesta Espanjaan. Ja tipahdat maan kamaralle.
      Sitä paitsi, tuo aloitushan oli trolli, ja moni siihen näköjään haksahti.

• Mulkeroinen

Aika synkeä on sinunkin kommenttisi.. Kanarian ilmasto ei ole millään tavalla "tukala", sikäli kun ulkotöitäkin jokainen mieluummin tekee 20-25-asteen kelissä kuin Suomen pakkasissa. Mitään superhelteitähän Kanarialla ei ole koskaan, mutta eipä ole kylmääkään. Mitä tulee yrittämiseen ja sen helppouteen Espanjassa, niin huomauttaisin, että ilman kielitaitoa kaikki viranomaisasiointi on joka maassa hankalaa. Suomessa tavan duunarilla ei ole myöskään minkäänlaista käsitystä yrittämisen koukeroista, yel:istä yms. sivukuluista, pakollisista vakuutuksista, yrittäjän sosiaaliturvasta, alv:n tilittämisestä jne. jne., ja tästä johtuen jopa 6 €:n pizzojen taloudellista mahdottomuutta (sekä veroviranomaisten tahallista sormien läpi tuijottelua) on monen mahdoton käsittää.

• Uusideeaa

Mutta jos perustais sellasen salin missä ei olis henkilökuntaa. Magneettikortilla ihmiset kävis salilla. Sali ois osa kuntosaliketjua. Uusi ketju jota ei ole Suomessakaan. Ruotsissa on.

• Hommiin vaan !!

• komero

suomessa on ainakin kuntosaliketju fittnes24seven joka on auki ympäri vuorokauden ja kortilla mennään sisälle .turussa käyn sellaisessa .

• Irtioravanpyorasta

Mutta jos Kanarialle perustais sellasen magneettikortilla toimivan kuntosalin. Ois helppoa.

• ReaListikko

Justjoo! Tosihelppoa, kun perustaa korttisalin. Istuu vain kotibungalovin terassilla palmujen ja fiikuksien varjossa, kuuntelee papukaijojen kaakatusta, juo kylmää sangriaa, ja kuuntelee kun rahaa kahisee tilille. Ja käy välillä antamassa salin siivoajille palkankorotuksen.

• Josperustais

Mut jos perustais niin pääsis oravanpyörästä pois

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe