Siis muuallakin kuin Kuparipannussa ja Yumbossa.
Onko Inglesissä elämää
5
363
Vastaukset
Nimenomaan muualla ja reipasta onkin.
- EiVoiYmmärtää
Pannussa vain rauhallista ruokailua, ei mitään muuta. Muualla sitä menoa sitten on, ainakin jonkin verran.
Pannun osuus näissä zikasairaan pienipään avauksissa turhan isona. Miksi pitää tavallisesta ruokaravintolasta tehdä iso numero??? - vakiokundi
Suomalainen tanssiravintola Fox on jytäpaikka 30 ikäluokalle. Se on Green Field hotellin kellarikerroksessa. Apilaniitty vastapäätä myös hyvä.
- KaapistaUlos
Kuinka lähestyä samaa sukupuolta olevaa henkilöä Inglesissä. Haluaisin kokeilla sitä onnea ja autuutta mitä tarjolla mahdollisesti on. Miten olette toimineet kaapista ulos tullessanne. Kuparipannussa vaan rohkeasti lähestytään toista miestä vai miten toimii tämä kiinnostava haku. Miten teidän kohdalla eka kerta Kuparipannussa vai Yumbossa vaiko dyyneillä. Kertokaa kiinnostuneelle.
- Jamespotkukelkka
Kyllä on Inglesin matkojen hinnat nousseet pilviin, thaikkuihinkin pääsee halvemmalla, johtuu varmaan siitä kun kaikki haluaa nähdä kuparipannun ja mummolan, taidankin varata jouluksi matkan phukettiin kurjaa kuitenkin istua 12 h koneessa, mutta kyllä sen kestää.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969