Saksalaisen Dekra-katsastusketjun tuore vikaraportti on kattava isolla koolla. Tulosten taustalla on 15 miljoonaa määräaikaiskatsastusta Saksassa vuosina 2016 ja 2017.
Vikaraportista on päteväksi käytettyjen autojen oppaaksi. Kattava vikaraportti paljastaa armotta, mitkä ovat vähävikaisia automalleja, mitkä taas murheenkryynejä.
Skoda Octavia sijoittui isompi keskiluokassa neljänneksi & isot autot ja edustusluokkassa Skoda Superb sijoittui kolmanneksi.
Taakse jäivät BMW 3-sarja, BMW 5-sarja ja Volvo S80/V70/XC70
Linkki: https://www.moottori.fi/liikenne/jutut/onko-autoni-luotettava-patevan-vastauksen-antaa-kattava-katsastusraportti/
Onko autoni luotettava?
Vähävikainen
3
116
Vastaukset
- arkaaAsiaa
Tämä kertoo aika paljon enemmän kuin paikallinen mitätön rykäys.
- 23423423
Kyllä BMW on luotettava auto, jos ei satu palamaan tai huohotin tukkeentumaan tai nokkaketju venähtämään tai muuta pientä.
Hyvä peli jos on paksu lompakko viitsii veivata rattia suoralla tiellä. Siis onko aloittajalla Skoda vai BMW?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826