Jos näin on, on menettänyt kansan luottamuksen ja on erottava välittömästi.
politiikko ei voi uskoa jumalaan
19
295
Vastaukset
- jkljkllkjljlk
Se kirjoitetaan poliitikko, eli politiikko.
- kamelinnussija
jesus jeesus aina voi googlata vihapuhetta
- Polismia
Poliviisikon pitää vielä etsiä.
- 12____13
Käsittämätöntä on, että luottamusta ei menetä, vaikka kannattaa syntymättömien lasten murhaamista, kuten suurin osa poliitikoista tekee. On surullista, että Suomessa on erittäin vähän niitä, jotka puolustavat lasten oikeuksia ja elämää.
Surkuttele vaan olkiukkojasi. Mutta hei, homoseksuaalitkin ovat jonkun lapsia - kyllähän sinä noiden lapsien oikeuksia puolustat?
Oikein voi nähdä sinut tasa-arvon airuena, koska elämähän on sinulle niin p y h ä.
" politiikko ei voi uskoa jumalaan
Jos näin on, on menettänyt kansan luottamuksen ja on erottava välittömästi."
Kerro tämä Soinille ja Sipilälle.- kirkkoonkusija
Valehtelijan tunnistaa uskosta.
kirkkoonkusija kirjoitti:
Valehtelijan tunnistaa uskosta.
"Valehtelijan tunnistaa uskosta. "
Tänän voi kertoa myös Päivi Räsäselle.
- muistase
Kansanedustaja joka asettaa jumaluskonsa elämänsä tärkeimmäksi asiaksi on taas menettänyt arvostelukykynsä ja siten sopimaton toimeensa edustamaan kansaa joka hänet on valinnut.
- vainlaitoksessa
Jumala ei mene ihmisen edelle.
- uskova-urpo
vainlaitoksessa kirjoitti:
Jumala ei mene ihmisen edelle.
Meille uskovaisille Jumala on kaikkein rakkain. No toisaalta myös Jeesus on erittäin rakas. Siinä jää jopa lähimmäisrakkaus kakkoseksi.
- liitonarkki
uskova-urpo kirjoitti:
Meille uskovaisille Jumala on kaikkein rakkain. No toisaalta myös Jeesus on erittäin rakas. Siinä jää jopa lähimmäisrakkaus kakkoseksi.
Älä unohda itseä.
- popopopoli
Vain johonkin jumalaan uskova poliitikko voi tekeytyä kyllin ylimieliseksi ja olla olevinaan parempi kuin äänestäjänsä. Olemattoman jumalan tapaan hän voi myös unohtaa kannattajansa ja jättää heidät oman onnensa nojaan.
- Ihmisasiaa
Se puhe "jokaisella on velvollisuus", ei ole isän puhetta. Ihmisillä on mahdollisuutensa vastata tahtooko, vai eikö tahdo.
- ihmis-saastaa
Paitsi jos kirkko on aivopessyt heikkolahjaisen.
Tietääkö aloittaja, että kansaan kuuluu muitakin kuin sinä?
- vainlaitoksessa
Uskotko itse?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889