Tietääkö kukaan, onko Ufo-Finland enää aktiivinen yhdistys? Nettisivu näyttää ainakin poistuneen kokonaan.
Mitä kävi Ufo-Finlandille?
9
353
Vastaukset
- ennustajakysyy
Rysähti maahan Ruusvellin kunnassa?
- hghng
Taisivat huomata että ufot ovatkin huijausta ja päättivät tehdä jotain järkevämpää.
Ei tietoa, mutta Lasse Ahonen näkyy nykyään olevan sutijoiden hallituksessa. En kyllä ymmärrä miksi. Ehkä UFO-Finland uusii sivujaan tai on jokin häiriö niissä.
- mula
Opettele ry-oikeutta niin tiedät. Vuosikokous yleensä valitsee hallituksen jäsenet jos ry:n säännöt ei muuta sano.
mula kirjoitti:
Opettele ry-oikeutta niin tiedät. Vuosikokous yleensä valitsee hallituksen jäsenet jos ry:n säännöt ei muuta sano.
Mitä helvettiä sillä on tekemistä tämän asian kanssa? En ymmärrä miksi kukaan asettuisi ehdolle tuon "yhdistyksen" hallitukseen.
- ärrinpurrinskitso
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Tonto käynyt taas rähjäämässä. ärrinpurrinskitso kirjoitti:
"Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
Tonto käynyt taas rähjäämässä.Siinä oli linkki naamakirjaan ja joku väitti että UFO-Finland löytyy sieltä. Eiköhän se sen linkin takia siitä moderointibotin toimesta poistunut. Ei siinä mitään asiatonta ollut.
- viimetiedonmukaan
Eikös se Hölläkukku ole siellä olevinaan joku johtaja.
Näkyy ufofinlandin sivut olevan jälleen pystyssä. Ehkä siellä oli jokin hetkellinen häiriö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969